Τι προκύπτει από έρευνα του Χάρβαρντ !!
Ερευνητές του αμερικανικού πανεπιστημίου Χάρβαρντ ανακοίνωσαν χθες ότι ανακάλυψαν τον λόγο για τον οποίο τόσα εκατομμύρια χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο αποκαλύπτουν προσωπικές λεπτομέρειες στα κοινωνικά δίκτυα.
Μία σειρά πειραμάτων έδειξαν ότι το να δημοσιοποιούμε προσωπικές πληροφορίες σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter, το Pinterest και άλλα ενεργοποιεί τα ίδια κέντρα ηδονής του εγκεφάλου που ενεργοποιούν το φαγητό, ο πλουτισμός και το σεξ.
Βέβαια υπάρχουν διαβαθμίσεις.
Για παράδειγμα το να μιλάμε για τον εαυτό μας δεν προκαλεί την ίδια ευχαρίστηση με το σεξ, αλλά σύμφωνα με τους ερευνητές δεν παύει να είναι μια δραστηριότητα που προκαλεί ηδονή.
Μάλιστα όπως προκύπτει από την έρευνα πολλοί από τους συμμετέχοντες απέρριψαν μικρά χρηματικά ποσά για να μιλήσουν για άλλους, προκειμένου να μιλήσουν για τον εαυτό τους.
Επίσης οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι χρήστες ένοιωθαν μεγαλύτερη ευχαρίστηση όταν μοιράζονταν τις απόψεις τους με φίλους ή και αγνώστους, παρά όταν τις κρατούσαν για τον εαυτό τους.
Ίσως, σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτό να εξηγεί το γεγονός ότι πολλοί χρήστες είναι διατεθειμένοι να μοιραστούν λεπτομέρειες της προσωπικής τους ζωής με αγνώστους, ακόμα κι αν αυτό έχει επιπτώσεις στο μέλλον τους.tovima.gr
Ερευνητές του αμερικανικού πανεπιστημίου Χάρβαρντ ανακοίνωσαν χθες ότι ανακάλυψαν τον λόγο για τον οποίο τόσα εκατομμύρια χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο αποκαλύπτουν προσωπικές λεπτομέρειες στα κοινωνικά δίκτυα.
Μία σειρά πειραμάτων έδειξαν ότι το να δημοσιοποιούμε προσωπικές πληροφορίες σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter, το Pinterest και άλλα ενεργοποιεί τα ίδια κέντρα ηδονής του εγκεφάλου που ενεργοποιούν το φαγητό, ο πλουτισμός και το σεξ.
Βέβαια υπάρχουν διαβαθμίσεις.
Για παράδειγμα το να μιλάμε για τον εαυτό μας δεν προκαλεί την ίδια ευχαρίστηση με το σεξ, αλλά σύμφωνα με τους ερευνητές δεν παύει να είναι μια δραστηριότητα που προκαλεί ηδονή.
Μάλιστα όπως προκύπτει από την έρευνα πολλοί από τους συμμετέχοντες απέρριψαν μικρά χρηματικά ποσά για να μιλήσουν για άλλους, προκειμένου να μιλήσουν για τον εαυτό τους.
Επίσης οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι χρήστες ένοιωθαν μεγαλύτερη ευχαρίστηση όταν μοιράζονταν τις απόψεις τους με φίλους ή και αγνώστους, παρά όταν τις κρατούσαν για τον εαυτό τους.
Ίσως, σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτό να εξηγεί το γεγονός ότι πολλοί χρήστες είναι διατεθειμένοι να μοιραστούν λεπτομέρειες της προσωπικής τους ζωής με αγνώστους, ακόμα κι αν αυτό έχει επιπτώσεις στο μέλλον τους.tovima.gr