Σε όλους σχεδόν τους Έλληνες είναι γνωστή η δημώδης φράση «Έχει μπάρμπα στην Κορώνη»
Ο πλούτος και η δύναμη σε σχέση με άλλες ελληνικές πόλεις ήταν ο λόγος.
Ο γενικός διοικητής του Μοριά στα χρόνια της Τουρκοκρατίας ήταν ο πασάς της Τριπολιτσάς. Όλοι οι τοπικοί διοικητές, οι μπέηδες, των άλλων πόλεων, ήταν φυσικά κάτω από αυτόν. Λέγεται όμως ότι ο μόνος που αποτελούσε εξαίρεση ήταν ο μπέης της Κορώνης, γιατί, σύμφωνα με έθιμο της εποχής, στην Κορώνη έστελναν για μπέη ένα στενό συγγενή του σουλτάνου. Μπορεί ο μπέης της Κορώνης να υπαγόταν διοικητικά στον πασά της Τριπολιτσάς, ουσιαστικά όμως, τον επηρέαζε σημαντικά και ο πασάς δεν τολμούσε να του αρνηθεί κανένα ρουσφέτι. Όποιος, λοιπόν, είχε κάποια σοβαρή υπόθεση στην Τρίπολη και τύχαινε να συγγενεύει με Κορωναίο προύχοντα, κατέφευγε σ' αυτόν για να μεσιτεύσει στον μπέη της Κορώνης. Ο μπέης έδινε τότε ένα σημείωμα για τον πασά της Τριπολιτσάς και έτσι γινόταν η δουλειά.
Ο πλούτος και η δύναμη σε σχέση με άλλες ελληνικές πόλεις ήταν ο λόγος.
Ο γενικός διοικητής του Μοριά στα χρόνια της Τουρκοκρατίας ήταν ο πασάς της Τριπολιτσάς. Όλοι οι τοπικοί διοικητές, οι μπέηδες, των άλλων πόλεων, ήταν φυσικά κάτω από αυτόν. Λέγεται όμως ότι ο μόνος που αποτελούσε εξαίρεση ήταν ο μπέης της Κορώνης, γιατί, σύμφωνα με έθιμο της εποχής, στην Κορώνη έστελναν για μπέη ένα στενό συγγενή του σουλτάνου. Μπορεί ο μπέης της Κορώνης να υπαγόταν διοικητικά στον πασά της Τριπολιτσάς, ουσιαστικά όμως, τον επηρέαζε σημαντικά και ο πασάς δεν τολμούσε να του αρνηθεί κανένα ρουσφέτι. Όποιος, λοιπόν, είχε κάποια σοβαρή υπόθεση στην Τρίπολη και τύχαινε να συγγενεύει με Κορωναίο προύχοντα, κατέφευγε σ' αυτόν για να μεσιτεύσει στον μπέη της Κορώνης. Ο μπέης έδινε τότε ένα σημείωμα για τον πασά της Τριπολιτσάς και έτσι γινόταν η δουλειά.