Το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού ''δεν υπάρχει τμηματάρχης στο
β' τμήμα και διευθυντής , εγώ αναπληρώνω και τον τμηματάρχη και τον
διευθυντή...'', αλλά και τις διατάξεις που υπάρχουν έτσι που να...
προκαλούν εμπόδια, μας ανέφερε ως κυρίαρχα, η Υπεύθυνη της Υπηρεσίας
Δημοσιονομικού Ελέγχου της Μεσσηνίας.
Για την ΥΔΕ δεν είναι λίγα τα
παράπονα από τις... εκκρεμότητες
που έχουν ως βάση τα χρήματα και τα εντάλματα που καθυστερούν να πληρωθούν. Με συνέπεια να εγκλωβίζονται τα ποσά.''Έρχονται κάποια δικαιολογητικά, τα δικαιολογητικά ελέγχονται βάσει κάποιων διατάξεων, όταν βλέπουμε πως δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις δεν εγκρίνονται...'', ανέφερε η κα Τζαβάρα.
Ρωτήσαμε επίμονα και για την ενημέρωση του κόσμου πόσες υποθέσεις υπάρχουν και εκκρεμούν... Για να λάβουμε την απάντησή της, πως πληροφορίες δίνει μόνο εάν της ζητηθεί αυτό από την υπηρεσία και πως δεν μπορεί να παρέχει μια τέτοια πληροφορία σε δημοσιογράφους.
Είναι δικαίωμα της να μην θέλει να βγει στην τηλεόραση και δεν είναι καθόλου... επιλεκτικό να μιλά σε δημοσιογράφους εφημερίδων συνέχισε όταν της ζητήσαμε να μας απαντήσει στην τηλεόραση για κάποια από τα ζητήματα που υπάρχουν.
Εάν υπάρχουν κάποια παράπονα από φορέα ή υπηρεσία μας είπε να γίνει αυτό εγγράφως για να απαντήσει. Ενώ εάν ανέρχονται σε πολλές οι εκκρεμότητες μας ζητούσε αριθμούς πρωτοκόλλων για να δει το καθένα ξεχωριστά.
Πάντως τόνισε πως τα έγγραφα (εισερχόμενα) χρεώνονται μια φορά την εβδομάδα στους υπαλλήλους και από εκεί και μετά τρέχουν ανάλογα και με τον φόρτο εργασίας που συσσωρεύεται.
Ωστόσο, εκκρεμότητες δημοσίων επενδύσεων δουλεύονται και μπορεί να φθάσουν και την χρονική αναμονή τους ενός έτους!!!
Από την άλλη για την μεταφορά των μαθητών τόνισε πως το πρώτο τιμολόγιο υπήρχε από το ΚΤΕΛ από τις 17.5.2012 και στην ΥΔΕ πήγε το Νοέμβριο που έκλεινε το οικονομικό έτος, ενώ για το τελευταίο πρόβλημα που υπήρξε μας ανέφερε ''...ας είχαν εγκρίνει τον προϋπολογισμό τους'' στρέφοντας την.. μομφή της προς την πλευρά της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Όσον αφορά τις μετακινήσεις αιρετών και υπαλλήλων από το κέντρο της Περιφέρειας στην Τρίπολη σε άλλες Ενότητες, σημείωσε πως υπάρχει ερώτημα από την Υπηρεσία της προς την 26η Δ/νση Γενικού Λογιστηρίου εάν μπορούν να εγκριθούν δαπάνες και δεν μπορεί να κινηθεί η ίδια εφόσον δεν υπάρχει ακόμη απάντηση, και αναρωτήθηκε ''γιατί δεν σας λένε τα γεγονότα ως έχουν''. Αναρωτιόμαστε εμείς ποια είναι τα διοικητικά όρια της Περιφέρειας με βάση τον Καλλικράτη; Τα γνωρίζει;
Ερωτάται η υπηρεσία έχουν επιστραφεί περισσότερα από 70 εντάλματα με την αιτιολογία ότι δεν προλάβαιναν;
Υπάρχουν προμηθευτές παντός είδους που διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις;
Το ίδιο πρόβλημα που προέκυψε με τον Προϋπολογισμό της Περιφέρειας δεν το είχαν και οι υπόλοιπες Περιφέρειες σε άλλες περιοχές της χώρας; Τι έκαναν εκεί οι ΥΔΕ; Και γιατί δεν υπήρξε πρόβλημα με την μεταφορά των μαθητών;
Η ΥΔΕ τελικά ελέγχει την νομιμότητα; Και πώς είναι δυνατόν να έχει θέση και για την σκοπιμότητα; Δηλαδή εάν η Περιφέρεια για παράδειγμα επιλέξει μια τηλεοπτική κάλυψη αντί για ένα γεύμα, η ΥΔΕ θα της... επιβάλλει τι να κάνει;
Το ζήτημα του προσωπικού σχεδόν υπάρχει παντού. Αλλά, στην Αρκαδία με λιγότερο προσωπικό – όπως μας ανέφεραν – γιατί η αξιολόγηση των ενταλμάτων γίνεται πιο γρήγορα;
Αυτά είναι κάποια από τα ερωτήματα που θέλουν απαντήσεις.