11.10.13

ΜΕΣΣΗΝΙΑ-ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ Φ. Ε. Π. Μ.

Αγαπητοί συμπατριώτες, όσοι εμπλέκονται αλλά και αυτοί που παρακολουθούν το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο της πατρίδας μας,
μέσα από την δυνατότητα που μου παρείχαν τα ΜΜΕ του τόπου μας, ευθύς εξ αρχής είχα επισημάνει την ανιδιοτελή διάθεση προσφοράς μου στα ποδοσφαιρικά δρώμενα της περιοχής, συστρατευόμενος σε μια κίνηση διεκδίκησης της ηγεσίας της Ε Π Σ Μεσσηνίας. 
Το τρίμηνο αυτό, από της επίσημης ανακηρύξεως της κίνησης, σε όσα δήλωσα, σε όσα έγραψα, σε ότι πρόλαβα και έπραξα, ήμουν απολύτως ειλικρινής και έντιμος. 
Δυστυχώς προς έκπληξη μου έγινα αποδέκτης από στέλεχος της κίνησης (Δεν είναι πάντως γιατρός) ειρωνικής και προσβλητικής συμπεριφοράς. Επιπλέον παρά τις προσπάθειες μου δεν κατέστη  δυνατόν να δημιουργηθούν όπως θα έπρεπε συντονισμένες και οργανωμένες ενέργειες που  θα έθεταν τις βάσεις που απαιτούνται για να δοθεί τέλος στο υφιστάμενο ποδοσφαιρικό καθεστώς στην ηγεσία της ένωσης.

Οι απόψεις μου για το παρόν και το μέλλον του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου της πατρίδας μας, για το περιεχόμενο οργάνωσης και λειτουργίας της ΕΠΣ Μεσσηνίας, καθώς και η δεδομένη επιθυμία μου για προσφορά παραμένουν σε ισχύ στο ακέραιο.

Με την παρούσα λοιπόν επιστολή επιθυμώ να δηλώσω ότι για τους λόγους που σας προανέφερα, αλλά και για άλλους λόγους που ο αυτοσεβασμός μου δεν μου επιτρέπει να εκθέσω δημοσίως ,και που προσωπικά θεωρώ εξαιρετικά σημαντικούς, με αναγκάζουν να αποσυρθώ από την Κίνηση Φίλων. Ερασιτεχνικού .Ποδοσφαίρου. Μεσσηνίας .

Σε συνέχεια όλων αυτών αρνούμαι να επωμιστώ και να διεκπεραιώσω ένα ρόλο επιβεβαιωτικό όσων έχω καταγγείλει ως αναχρονιστικά  για την ανάπτυξη του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου του νομού μας.


Με εκτίμηση
Αντώνης. Α. Αντωνόπουλος
Δημοσιογράφος-Μέλος ΕΣΗΕΑ
Α΄ Αντιπρόεδρος Π. Σ. Α. Τ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου