Με εντατικό ρυθμό συνεχίζονται οι στοχευμένες δράσεις προώθησης του
τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου στο εξωτερικό, από την Περιφέρεια
Πελοποννήσου, με βασικό άξονα τη στήριξη των νέων πτήσεων στο
αεροδρόμιο Καλαμάτας, αλλά και τη σύναψη επαγγελματικών συνεργασιών με
βασικές αγορές.
Στο πλαίσιο αυτό, η Μυθική Πελοπόννησος παρουσιάστηκε στη Στοκχόλμη, μέσω της συμμετοχής της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην έκθεση GREEKLAND PANORAMA, από τις 14 έως τις 16 Φεβρουαρίου, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος και τη σύναψη επαγγελματικών συνεργασιών στη σκανδιναβική αγορά.
Στην αποστολή συμμετείχαν ξενοδόχοι και τουριστικοί επαγγελματίες από όλους τους νομούς της Πελοποννήσου, οι οποίοι παρουσίασαν στους τουριστικούς επαγγελματίες και το κοινό της Σκανδιναβίας τις ιδιαίτερες προσφορές τους, ενώ κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν δράσεις προώθησης της πελοποννησιακής κουζίνας, καθώς και διμερείς επιχειρηματικές συναντήσεις (b2b).
Η έκθεση GREKLAND PANORAMA αποτέλεσε την πρώτη αποκλειστική έκθεση στη σουηδική αγορά και συμμετείχαν οι tour operators APOLLO KUONI, TUI NORDIC, AIRTOURS, VING, TEMA RESOR, η αεροπορική εταιρία SAS - Scandinavian Airlines, και ο μεγαλύτερος εισαγωγέας και διανομέας ελληνικών τροφίμων στη Σουηδία FONTANA.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η συμμετοχή της Πελοποννήσου λόγω των νέων πτήσεων Στοκχόλμης-Καλαμάτας από την Aegean.
Οι δράσεις συνεχίζονται και αυτή την εβδομάδα με την προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου στο κατάστημα του National Geographic στο κεντρικό Λονδίνο από τις 17 έως τις 21 Φεβρουαρίου, με στόχο την ενίσχυση του εισερχόμενου τουρισμού από την αγγλική αγορά και τη γνωστοποίηση της απευθείας πτήσης από την EasyJet.
Συγκεκριμένα, η βιτρίνα του καταστήματος επί της Brompton Road, ένας από τους πιο κεντρικούς και πολυσύχναστους δρόμους της βρετανικής πρωτεύουσας, έχει καλυφθεί με φωτογραφίες της Πελοποννήσου.
Οι επισκέπτες του καταστήματος έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τη μυθική Πελοπόννησο μέσω βίντεο, μηνυμάτων, ενημερωτικών φυλλαδίων, ipad εφαρμογών (applications), έκθεσης φωτογραφίας και γευσιγνωσίας παραδοσιακών προϊόντων. Παράλληλα, κάθε απόγευμα, επιλεγμένοι επιστήμονες ενημερώνουν τους επισκέπτες για τον μοναδικό αρχαιολογικό πλούτο της Πελοποννήσου.
Την πρώτη ημέρα, απαντήσεις και πληροφορίες έδωσε ο Paul Watkins, διευθυντής σύνταξης της «Anglo Hellenic Review» και αντιπρόεδρος της AngloHellenic League αλλά και συντάκτης της Guardian.
Το Νational Geographic Store - London έχει αφιερώσει στην εκδήλωση τα δύο τελευταία ενημερωτικά δελτία το (newsletters), τα οποία αποστέλλονται στα 10.000 μέλη του αλλά και στην καμπάνια του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Τέλος, αντίστοιχες εβδομαδιαίες εκδηλώσεις προβολής της Πελοποννήσου σε μεγάλα πολυκαταστήματα της Ευρώπης, θα διεξαχθούν το επόμενο διάστημα σε Βιέννη, Μόναχο, Αμβούργο, Παρίσι και Στοκχόλμη, προορισμοί πτήσεων προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας καθώς και συμμετοχή στις σημαντικότερες εκθέσεις ITB Βερολίνο και Mitt Μόσχας.
Στο πλαίσιο αυτό, η Μυθική Πελοπόννησος παρουσιάστηκε στη Στοκχόλμη, μέσω της συμμετοχής της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην έκθεση GREEKLAND PANORAMA, από τις 14 έως τις 16 Φεβρουαρίου, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος και τη σύναψη επαγγελματικών συνεργασιών στη σκανδιναβική αγορά.
Στην αποστολή συμμετείχαν ξενοδόχοι και τουριστικοί επαγγελματίες από όλους τους νομούς της Πελοποννήσου, οι οποίοι παρουσίασαν στους τουριστικούς επαγγελματίες και το κοινό της Σκανδιναβίας τις ιδιαίτερες προσφορές τους, ενώ κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν δράσεις προώθησης της πελοποννησιακής κουζίνας, καθώς και διμερείς επιχειρηματικές συναντήσεις (b2b).
Η έκθεση GREKLAND PANORAMA αποτέλεσε την πρώτη αποκλειστική έκθεση στη σουηδική αγορά και συμμετείχαν οι tour operators APOLLO KUONI, TUI NORDIC, AIRTOURS, VING, TEMA RESOR, η αεροπορική εταιρία SAS - Scandinavian Airlines, και ο μεγαλύτερος εισαγωγέας και διανομέας ελληνικών τροφίμων στη Σουηδία FONTANA.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η συμμετοχή της Πελοποννήσου λόγω των νέων πτήσεων Στοκχόλμης-Καλαμάτας από την Aegean.
Οι δράσεις συνεχίζονται και αυτή την εβδομάδα με την προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου στο κατάστημα του National Geographic στο κεντρικό Λονδίνο από τις 17 έως τις 21 Φεβρουαρίου, με στόχο την ενίσχυση του εισερχόμενου τουρισμού από την αγγλική αγορά και τη γνωστοποίηση της απευθείας πτήσης από την EasyJet.
Συγκεκριμένα, η βιτρίνα του καταστήματος επί της Brompton Road, ένας από τους πιο κεντρικούς και πολυσύχναστους δρόμους της βρετανικής πρωτεύουσας, έχει καλυφθεί με φωτογραφίες της Πελοποννήσου.
Οι επισκέπτες του καταστήματος έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τη μυθική Πελοπόννησο μέσω βίντεο, μηνυμάτων, ενημερωτικών φυλλαδίων, ipad εφαρμογών (applications), έκθεσης φωτογραφίας και γευσιγνωσίας παραδοσιακών προϊόντων. Παράλληλα, κάθε απόγευμα, επιλεγμένοι επιστήμονες ενημερώνουν τους επισκέπτες για τον μοναδικό αρχαιολογικό πλούτο της Πελοποννήσου.
Την πρώτη ημέρα, απαντήσεις και πληροφορίες έδωσε ο Paul Watkins, διευθυντής σύνταξης της «Anglo Hellenic Review» και αντιπρόεδρος της AngloHellenic League αλλά και συντάκτης της Guardian.
Το Νational Geographic Store - London έχει αφιερώσει στην εκδήλωση τα δύο τελευταία ενημερωτικά δελτία το (newsletters), τα οποία αποστέλλονται στα 10.000 μέλη του αλλά και στην καμπάνια του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Τέλος, αντίστοιχες εβδομαδιαίες εκδηλώσεις προβολής της Πελοποννήσου σε μεγάλα πολυκαταστήματα της Ευρώπης, θα διεξαχθούν το επόμενο διάστημα σε Βιέννη, Μόναχο, Αμβούργο, Παρίσι και Στοκχόλμη, προορισμοί πτήσεων προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας καθώς και συμμετοχή στις σημαντικότερες εκθέσεις ITB Βερολίνο και Mitt Μόσχας.