Το Costa Navarino μπορεί να λειτουργήσει ως ολοκληρωμένος προορισμός
με εναλλακτικές προτάσεις ψυχαγωγίας και πολιτισμού, αντίστοιχα με την
glam Σαρδηνία σύμφωνα με την Starwood, που αποτελεί το διαχειριστή της
μεγαλύτερης τουριστικής μονάδας της χώρας.
Μάλιστα όπως τόνισαν ο κ. Michel Cottray Γενικός Διευθυντής του συγκροτήματος και ο Γιάννης Πετράκης,
Εμπορικός Διευθυντής του Costa Navarino στρατηγικός στόχος της εταιρίας
είναι να μπει η Μεσσηνία στο χάρτη των παγκόσμιων προορισμών με έμφαση
στις θεματικές μορφές τουρισμού.Ήδη μάλιστα αυτό καταγράφεται μέσα από τα στατιστικά της προηγούμενης χρονιάς.
Το ξενοδοχεία λειτουργώντας ως πόλος έλξης δίνει συνολική υπεραξία την περιοχή, όπου μόνο το 2013 σε σχέση με το 2012 υπήρξε πάνω από 70% αύξηση αφίξεων στο διεθνές αεροδρόμιο της πόλης.
Επίσης, το 2013 ο τζίρος της μονάδας με τα δύο ξενοδοχεία, σημείωσε αύξηση της τάξης του 35%, ενώ ο στόχος ανόδου κατά 25% για το 2014 μοιάζει εφικτός.
Όπως εξηγεί ο κ. Michel Cottray, στέλεχος γα χρόνια μεγάλων
αλυσίδων, η αισιοδοξία πηγάζει από το γεγονός ότι πολλές αεροπορικές
εταιρείες βλέποντας τη δυναμική της περιοχής πυκνώνουν το δίκτυο των
κατευθείαν συνδέσεων της Καλαμάτας με ευρωπαϊκές πόλεις (π.χ. Ιταλία από
την Aegean), ενώ η οδική πρόσβαση από την Αθήνα έχει συρρικνωθεί στα
επίπεδα των δύο ωρών. Παράλληλα, το brand των μονάδων και της περιοχής
ενισχύονται διαρκώς σε μια πορεία επιτυχούς ωρίμανσης.
Πρώτοι επισκέπτες οι Έλληνες
Επίσης με βάση τα τελευταία στοιχεία της εταιρίας για τα δύο
ξενοδοχεία του συγκροτήματος Romanos και Westin, οι Έλληνες προηγούνται
και σε αριθμό επισκεπτών και σε έσοδο κατ' άτομο, ενώ στη δεύτερη θέση
βρίσκονται οι Γερμανοί ως αριθμός επισκεπτών, αλλά οι Ρώσοι ως έσοδο
κατ' άτομο. Στο μεταξύ, οι πληρότητες για το Πάσχα αγγίζουν το 100%, ενώ
ανάλογα ποσοστά απόλυτης πληρότητας είναι πιθανά για πρώτη φορά να
επιτευχθούν και το ερχόμενο φθινόπωρο.
Νέο μοντέλου τουρισμού
Ήδη, πάντως, η μονάδα, λόγω ποιότητας και μεγέθους φιλοξενεί
μεγάλες διοργανώσεις παγκοσμίου επιπέδου, σηματοδοτώντας την εμπέδωση
του προορισμού, ως σημείο παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών. Η φιλοσοφία
για τη λειτουργία του συγκροτήματος υπερβαίνει το κλασικό- ήλιος,
θάλασσα κ.λ.π- και περνάει πλέον σε θεματικές μορφές τουρισμού, όπως ο
πολιτισμός με έμφαση στην ανάδειξη εμπειριών και της τοπικότητας. Στο
πλαίσιο αυτό μια σειρά από εκδηλώσεις δρομολογούνται για τους επόμενους
μήνες, όπως το μεγάλο τουρνουά γκολφ υπό την αιγίδα του Σεπ Μάγιερ
(πρώην γκολκίπερ της Μπάγιερν), ενώ μεταξύ άλλων διοργανώσεων, θα
ακολουθήσει και αντίστοιχα μεγάλο τουρνουά μπάσκετ με Έλληνες σταρ του
αθλήματος.
H Starwood στην Ελλάδα
Η εταιρία διαχειρίζεται έντεκα τουριστικές μονάδες διαχειρίζεται
στην Ελλάδα, σε σύνολο 77 μονάδων παγκοσμίως. Πρόκειται για τα Grand
Bretagne, Κing George, Sheraton Rhodes, Westin Athens Astir Palace,
Arion Resort Astir Palace, Santa Μaria στη Μύκονο, Βlue Palace στην
Ελούντα, Vedema και Mystique στη Σαντορίνη, και τα δύο ξενοδοχεία του
Costa Navarino, Romanos και Westin, ενώ στους άμεσους στόχους της είναι η
επένδυση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.