1.8.14

ΣΟΚ-15χρονη καταθέτει πώς η σύζυγος 65χρονου την προέτρεπε να έχει σχέσεις με τον άντρα της

Τι ανέφερε το κορίτσι για το ζευγάρι που ήταν γείτονές της

Η σοκαριστική κατάθεση ανήλικης Κύπριας, που υπήρξε θύμα σεξουαλικής εκμετάλλευσης, αναφέρει με λεπτομέρειες πώς η σύζυγος του φερόμενου ως δράστη, ο οποίος είναι...
κατηγορούμενος για την υπόθεση. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα γεγονότα αφορούν περίοδο που η ανήλικη ήταν 15 χρονών και ο κατηγορούμενος 65. 

Η υπόθεση βρίσκεται ενώπιον επαρχιακού δικαστηρίου και όχι κακουργιοδικείου και στο κατηγορητήριο δεν συμπεριλαμβάνεται η σύζυγος του φερόμενου ως δράστη, η οποία φαίνεται να είναι αυτή που ενθάρρυνε και καθοδήγησε την ανήλικη στη σεξουαλική σχέση με τον συνταξιούχο σύζυγό της.

Σύμφωνα με την κατάθεση της ανήλικης, που παρουσιάζει η κυπριακή εφημερίδα  «Πολίτης», η σύζυγος του κατηγορούμενου, της ζητούσε να τηλεφωνά και να στέλνει ερωτικά μηνύματα στον άντρα της για να δει την αντίδρασή του. Όταν η ανήλικη αρνήθηκε, τότε η σύζυγος, σύμφωνα με την κατάθεση, άρχισε να την απειλεί λέγοντας πως θα πει στους γονείς της μικρής ότι διατηρεί σχέση με τον συνταξιούχο.

Η ανήλικη αναφέρει ακόμα ότι άρχισε να επισκέπτεται το σπίτι του κατηγορούμενου. Λέει στην κατάθεσή της: «Σχεδόν πήγαινα καθημερινά στο σπίτι τους γιατί με είχε ανάγκη η .... (σύζυγος) για να μου μιλήσει για τον άντρα της. Θυμάμαι ότι μου ζητούσε  να πηγαίνω τη νύχτα στο σπίτι τους για να νιώθει καλά ο άντρας της και όταν πήγαινα μου έλεγε  ότι όταν με έβλεπε ο άντρας της κα.... (ερεθιζόταν)». Η ανήλικη αποκαλύπτει ακόμα πως «κάποιες νύχτες το 2012 η (σύζυγος) μου ζητούσε να κάμω μασάζ του (σύζυγου) στο ζινίσι (λαιμό) και στην πλάτη και ελάλεν του (έλεγε) να φκάλει (βγάλει) το πουκάμισο...».

Η ανήλικη ισχυρίζεται ότι δεχόταν παρενόχληση από τότε που ήταν 13 χρονών από το ηλικιωμένο ζευγάρι που είναι γείτονές της. Όπως ισχυρίζεται, η σύζυγος την ενθάρρυνε να μπει κουμπάρα μαζί με τον σύζυγό της σε μια βάφτιση και της ανέφερε την έκφραση «ο κουμπάρος την κουμέρα θκυο φορές την εφτομά (ο κουμπάρος τη κουμπάρα δυο φορές την εβδομάδα)».
Ο κατηγορούμενος, σύμφωνα με την ανήλικη, της έλεγε ότι ήθελε να πάει μαζί της από τότε που ήταν 13 χρονών και μάλιστα το ήξερε και η σύζυγός του. Και η ανήλικη συνεχίζει στην κατάθεση: «Η (σύζυγος) είπε μου το 2010 να του πω να πάει μαζί μου (ο κατηγορούμενος) για να δει αν το κάμει τζείνος (Αν θα το κάνει εκείνος). Τζιαι (και) ζητούσε μου (η σύζυγος) να ντύνουμε προκλητικά για να του αρέσκω (αρέσω), αφού μου ανέφερε πως όταν με βλέπει ο (σύζυγος) κα... (ερεθίζεται)».

Σε άλλο σημείο της κατάθεσης η ανήλικη λέει πως η σύζυγος του κατηγορούμενου «που ήμουν 13 έστελλέ μου μηνύματα κατά τις 10 -11 τζιαι ελάλε (και έλεγε) μου να πάω στο κρεβάτι μαζί τους, να πέσω δίπλα στον (σύζυγο) ή να γίνω λεσβία μαζί της τζιαι (και) να κάμουμε τρίο».

Η κατάθεση έχει πολλές άλλες λεπτομέρειες που δημιουργούν σοβαρές υποψίες για τον ρόλο της συζύγου του κατηγορούμενου στη διαφθορά της ανήλικης. Ωστόσο εναντίον της δεν ασκήθηκε δίωξη καθώς θεωρήθηκε πως δεν στοιχειοθετούνται αδικήματα. 

Ο δικηγόρος όμως της ανήλικης έχει ζητήσει και τη δίωξη της συζύγου, καθώς θεωρεί ότι έχει διαπράξει σοβαρά αδικήματα τα οποία θα πρέπει να κληθεί να εξετάσει το δικαστήριο και να αποφανθεί.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου