1.8.14

Αποκάλυψη - σοκ από τον Στέφανο Κορκολή: «Πάσχω από καρκίνο»


Αποκάλυψη - σοκ από τον Στέφανο Κορκολή: «Πάσχω από καρκίνο»

Τη δική του μάχη με τον καρκίνο δίνει ο γνωστός μουσικοσυνθέτης Στέφανος Κορκολής, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε συναυλία του στο Δημοτικό θέατρο Κρεμαστός στον Εμπρόσνερο Αποκορώνου των Χανίων.
«Κι εγώ πάσχω από καρκίνο. Πέρυσι τον Οκτώβριο το ανακάλυψα αλλά, όπως με βλέπετε, είμαι εδώ στο πιάνο μου, στη μουσική μου, δίπλα στους ανθρώπους που αγαπάω. Όλα διορθώνονται. Πρόληψη...Θα ήθελα να τονίσω στους νέους ανθρώπους γιατί εγώ την πάτησα από το τσιγάρο... όσο μπορείτε σταματήστε το. Πραγματικά το τσιγάρο σκοτώνει... εγώ κάπνιζα τέσσερα πακέτα...».» δήλωσε ο μουσικοσυνθέτης.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε για τις ανάγκες του "Ορίζοντα" που στηρίζει παιδιά και οικογένειες που αντιμετωπίζουν νεοπλασίες και ο Στέφανος Κορκολής με τα λόγια του έδωσε μήνυμα αισιοδοξίας και πρόληψης.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου