Απεργούν σήμερα οι δημοσιογράφοι όλης της χώρας
εκφράζοντας τη διαμαρτυρία τους απέναντι στο σχέδιο της κυβέρνησης για
το Ασφαλιστικό.
Οι δημοσιογράφοι μετέχουν στη γενική απεργία της Πέμπτης που έχουν εξαγγείλει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, ωστόσο, κατόπιν αιτήματος για την κάλυψη των απεργιακών κινητοποιήσεων και συλλαλητηρίων σε όλη τη χώρα, η απεργία στα ΜΜΕ θα πραγματοποιηθεί από τις 6 το πρωί της Τετάρτης έως τις 6 το πρωί της επομένης.
Σύμφωνα με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών, η απεργία κηρύσσεται σε όλα τα ΜΜΕ (έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά, διαδικτυακά) του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και στα Γραφεία Τύπου.
Μέρος στην απεργία θα πάρουν και οι τεχνικοί στα ραδιόφωνα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΤΕΡ καθώς και η ΠΟΣΠΕΡΤ. Στην ανακοίνωση της ΠΟΕΣΥ αναφέρεται ότι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ απαιτούν τη διατήρηση του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ ως ανεξάρτητου, ενιαίου και αυτοτελούς Ταμείου στα ΜΜΕ, με ένταξη στην ασφάλισή του όλων των κατηγοριών εργαζομένων και τη διασφάλιση του αγγελιοσήμου ως πόρου χρηματοδότησης των Ταμείων, με επέκτασή του στα διαδικτυακά ΜΜΕ.
Οι δημοσιογράφοι μετέχουν στη γενική απεργία της Πέμπτης που έχουν εξαγγείλει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, ωστόσο, κατόπιν αιτήματος για την κάλυψη των απεργιακών κινητοποιήσεων και συλλαλητηρίων σε όλη τη χώρα, η απεργία στα ΜΜΕ θα πραγματοποιηθεί από τις 6 το πρωί της Τετάρτης έως τις 6 το πρωί της επομένης.
Σύμφωνα με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών, η απεργία κηρύσσεται σε όλα τα ΜΜΕ (έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά, διαδικτυακά) του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και στα Γραφεία Τύπου.
Μέρος στην απεργία θα πάρουν και οι τεχνικοί στα ραδιόφωνα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΤΕΡ καθώς και η ΠΟΣΠΕΡΤ. Στην ανακοίνωση της ΠΟΕΣΥ αναφέρεται ότι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ απαιτούν τη διατήρηση του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ ως ανεξάρτητου, ενιαίου και αυτοτελούς Ταμείου στα ΜΜΕ, με ένταξη στην ασφάλισή του όλων των κατηγοριών εργαζομένων και τη διασφάλιση του αγγελιοσήμου ως πόρου χρηματοδότησης των Ταμείων, με επέκτασή του στα διαδικτυακά ΜΜΕ.