14.2.16

Πως είναι να είσαι ιερόδουλη του Αγίου Βαλεντίνου;



Πως είναι να είσαι ιερόδουλη του Αγίου Βαλεντίνου;
Μια γυναίκα από την Ουγγαρία, που δουλεύει στους δρόμους του Λονδίνου τα τελευταία τρία χρόνια, μιλάει για την ημέρα των ερωτευμένων.

«Το όνομά μου είναι Adriana και έχω εργαστεί στο δρόμο του Λονδίνου ως ιερόδουλη για τρία χρόνια.
Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, το πιο πιθανό είναι να έρθουν άντρες που ήδη γνωρίζω και να σου πω την αλήθεια το προτιμώ γιατί νιώθω πιο ασφαλής.
Μερικοί από αυτούς, τους θαμώνες θα λέγαμε, μπορεί να εμφανιστούν με ένα τριαντάφυλλο ή μερικές σοκολάτες. Είναι μια γλυκιά κίνηση».
»Επίσης, λόγω της ξεχωριστής ημέρας μπορεί να μου δώσουν κι έξτρα χρήματα, πράγμα επίσης καλοδεχούμενο.
Η πραγματική μου αγάπη εμένα είναι η κόρη μου, η οποία ζει στο σπίτι μας στην Ουγγαρία.
Η καρδιά μου και η σκέψη της είμαι μαζί της, όπως και με την υπόλοιπη οικογένειά μου που περιμένει τα χρήματα που τους στέλνω εγώ από 'δω για να ζήσουν.
Αυτοί που ποτέ δεν δείχνουν αγάπη, ούτε καν μια τέτοια μέρα σαν τη σημερινή -αν και θα έπρεπε γιατί σήμερα ο κόσμος θέλει να αγαπηθεί- είναι η αστυνομία».
«Μερικοί από αυτούς, τους θαμώνες θα λέγαμε, μπορεί να εμφανιστούν με ένα τριαντάφυλλο ή μερικές σοκολάτες. Είναι μια γλυκιά κίνηση».
»Έχω συλληφθεί έξι φορές φέτος, κάτι που είναι τόσο οδυνηρό. Καταλήγω να εργάζομαι σε απομονωμένες περιοχές για να αποφύγω την αστυνομία και φυσικά αυτό είναι πολύ πιο επικίνδυνο. Την τελευταία φορά τσίμπησα ένα πρόστιμο £250 (330 ευρώ), οπότε όπως καταλαβαίνεις τώρα εργάζομαι για να εξοφλήσει το χρέος».
»Φέτος, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου δεν θα εργαστώ, επειδή θα είμαι με τα άλλα κορίτσια από τον Αγγλικό Σύλλογο Ιερόδουλων ζητώντας από το κοινό να υποστηρίξει τον αγώνα μας, κατά των βουλευτών του Κοινοβουλίου, οι οποίοι προσπαθούν να ποινικοποιήσουν τους πελάτες μας.
Πρόκειται για μια τρελή ιδέα που θα καταστήσει ακόμα πιο επικίνδυνο το επάγγελμά μας.
Πρέπει να ακούσουν τις εργαζόμενες γυναίκες στο σεξ και να σταματήσουν τις όποιες ενέργειες έχουν κατά νου, για το θέμα αυτό».



 woman toc

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου