7.9.17

Μέσω της συλλογικότητας πετυχαίνουμε στόχους στον τουρισμό

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ακολουθεί εδώ και αρκετό καιρό, επιθετική εξωστρεφή τουριστική πολιτική προκειμένου να εδραιώσει το Brand name Μυθική Πελοπόννησος , να ενισχύσει την εξωστρέφεια και να οδηγήσει σε επιπλέον τουριστική επισκεψιμότητα την Πελοπόννησο.
Στα πλαίσια αυτά των γενικών αρχών μας, επιδιώκουμε τη μέγιστη δυνατή συνεργασία με τον Α΄ βαθμό Αυτοδιοίκησης, με τους επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου, με εξαγωγείς αγροτικών και τυποποιημένων προϊόντων και  εκπροσώπους  της  γαστρονομικής  μας κουλτούρας, διότι και η γαστρονομία εντάσσεται στο ευρύτερο πεδίον της τουριστικής  προβολής.
Εν όψει του σχεδιασμού της νέας τουριστικής περιόδου και της παρουσίας της Περιφέρειας  Πελοποννήσου σε όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα στον Ευρωπαϊκό χώρο και στο σχεδιασμό καινοτόμων πρωτοβουλιών, είναι πολύ σημαντικό  να πετύχουμε τη συλλογικότητα, με τη συμμετοχή πολλών στην προσπάθειά μας.
Είναι γεγονός πως πλέον στην Ελλάδα, ο Περιφερειακός θεσμός έχει αναλάβει κυρίαρχο ρόλο στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος της πατρίδας μας  και είναι  θεσμοθετημένα ως κύριος συνομιλητής του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης  και του ΕΟΤ. Αυτή η αρμοδιότητα, είναι το σημείο κλειδί  που πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα και στην Ελληνική περιφέρεια, διότι η συλλογικότητα δίνει τη δυναμική που έχει ανάγκη ο Ελληνικός τουρισμός.
Με αυτήν την οπτική, δηλώνουμε ικανοποίηση για τη συμμετοχή στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου στη θεματική έκθεση  εναλλακτικού τουρισμού για πρώτη φορά του Δήμου Μεσσήνης στο Ντύσσελντορφ της Γερμανίας, όπως συνέβη πλειστάκις την τρέχουσα χρονιά από το Δήμο Τριφυλίας όπου συμμετείχε μαζί μας, σε άλλες εκθέσεις γενικού τουρισμού. Η Περιφέρεια άλλωστε επανειλημμένα έχει φιλοξενήσει στο περίπτερό της Δήμους από όλη την Πελοπόννησο και ιδιώτες, που επιθυμούν να κάνουν το κάτι παραπάνω για τον τόπο τους ή την επιχείρησή τους. Είναι γεγονός πως οι μεμονωμένες προσπάθειες μέσα στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον του τουρισμού δεν ευδοκιμούν και δεν φέρνουν αποτελέσματα, παρά μόνο οδηγούν σε κατασπατάληση πόρων. Αυτό το έχει δεχθεί και το αρμόδιο Υπουργείο Τουρισμού, γι΄αυτό και έθεσε ως άμεσους συνομιλητές  για να συναποφασίζουν για τη στρατηγική που θα ακολουθείται και τις δράσεις που θα υλοποιούνται, τις Περιφέρειες της χώρας.
Το επόμενο διάστημα που θα ξεδιπλωθεί το επιχειρησιακό σχέδιο της Περιφέρειας Πελοποννήσου στον τουριστικό τομέα, ευελπιστούμε στοχευμένα και έγκαιρα σε καλύτερη συνεργασία, επικοινωνία και  συμπόρευση κυρίως με τους Δήμους,  διότι ο τουρισμός είναι το αναπτυξιακό αποκούμπι της πατρίδας μας και πρέπει όλοι μαζί να προσπαθήσουμε για το καλύτερο.

Καλαμάτα 7 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑ

Συντονίστρια Έργου και Αποτελεσματικότητας Μεσσηνίας

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου