Σχεδόν έναν χρόνο από την εκστρατεία των πιστών για την
παραμονή του «παπά με τη Harley» στην ενορία της Παναγίας Τρύπας Βόλου ο
πατέρας Γεώργιος Δεληκώστας επανέρχεται στην επικαιρότητα, αυτή τη φορά
ζητώντας την άδεια να... παντρευτεί ξανά, καθώς η σύντροφός του
περιμένει παιδί!
Ο σκανδαλιάρης 47χρονος ρασοφόρος με τα γαλανά μάτια, τον οποίο πέρυσι η Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος και Αλμυρού μετέθεσε από την Παναγία Τρύπα Γορίτσας στον Ναό Ευαγγελιστρίας στην Ανω Γατζέα προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων, απειλείται με αποσχηματοποίηση από την τοπική Εκκλησία καθώς η σύντροφός του είναι έγκυος στο παιδί του. Η μητρόπολη τού διαμήνυσε να παραιτηθεί αμέσως, διότι σε διαφορετική περίπτωση θα αποπεμφθεί από τον ιερό κλήρο.
Ομως, κάτι τέτοιο δεν προτίθεται να κάνει ο δημοφιλής ιερέας του Βόλου, αφού σύμφωνα με τον «Ταχυδρόμο» έχει στείλει επιστολή στον μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιο, στον οποίο απευθύνει έκκληση να του επιτραπεί να παντρευτεί δεύτερη φορά. Πατέρας τεσσάρων παιδιών από τον πρώτο γάμο του, τον οποίο έκανε στα 24, και έχοντας ήδη στο ενεργητικό του ένα επεισοδιακό διαζύγιο, εξηγεί ότι το παιδί που θα αποκτήσει με τη σύντροφό του πρέπει να μεγαλώσει σε ένα υγιές και ασφαλές οικογενειακό περιβάλλον κι όχι εκτός γάμου, λέγοντας ότι «ο καρπός της κοιλίας της συντρόφου του είναι απόδειξη αγνής αγάπης».
Στην ίδια επιστολή αναφέρεται, επίσης, στο γεγονός ότι η πρώην σύζυγός του τον εγκατέλειψε, γεγονός που τάραξε τη ζωή του. «(...) Η οικογενειακή ζωή μου, που βάναυσα κόπηκε πριν από λίγα χρόνια, σήμερα ευλογείται από την κυοφορία αυτού του τέκνου» αναφέρει χαρακτηριστικά. Επίσης χαρακτηρίζει «ευλογία» για εκείνον τη γνωριμία με τη σύντροφό του, η οποία βρίσκεται στο πλευρό του και τον στηρίζει, ενώ τον βοηθάει στο εκκλησιαστικό έργο του.
Επικαλείται, μάλιστα, την ομόφωνη απόφαση του Πανορθόδοξου Συνεδρίου που έγινε στην Κωνσταντινούπολη το 1923 και η οποία επισημαίνει: «Ουδέν μυστήριον εμποδίζει άλλο μυστήριον. Η ιεροσύνη δεν εμποδίζει τον γάμο, όπως ο γάμος δεν εμποδίζει την ιεροσύνη διά τους διακόνους και τους ιερείς». Κατέληξε δε επικαλούμενος την ανάγκη για μελέτη και επαναπροσδιορισμό του ευαγγελικού ήθους ότι «δεν επιθυμεί την κατάλυση αλλά την υπέρβαση του νόμου, με γνώμονα πάντα τη Βασιλεία του Θεού».
Ο σκανδαλιάρης 47χρονος ρασοφόρος με τα γαλανά μάτια, τον οποίο πέρυσι η Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος και Αλμυρού μετέθεσε από την Παναγία Τρύπα Γορίτσας στον Ναό Ευαγγελιστρίας στην Ανω Γατζέα προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων, απειλείται με αποσχηματοποίηση από την τοπική Εκκλησία καθώς η σύντροφός του είναι έγκυος στο παιδί του. Η μητρόπολη τού διαμήνυσε να παραιτηθεί αμέσως, διότι σε διαφορετική περίπτωση θα αποπεμφθεί από τον ιερό κλήρο.
Ομως, κάτι τέτοιο δεν προτίθεται να κάνει ο δημοφιλής ιερέας του Βόλου, αφού σύμφωνα με τον «Ταχυδρόμο» έχει στείλει επιστολή στον μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιο, στον οποίο απευθύνει έκκληση να του επιτραπεί να παντρευτεί δεύτερη φορά. Πατέρας τεσσάρων παιδιών από τον πρώτο γάμο του, τον οποίο έκανε στα 24, και έχοντας ήδη στο ενεργητικό του ένα επεισοδιακό διαζύγιο, εξηγεί ότι το παιδί που θα αποκτήσει με τη σύντροφό του πρέπει να μεγαλώσει σε ένα υγιές και ασφαλές οικογενειακό περιβάλλον κι όχι εκτός γάμου, λέγοντας ότι «ο καρπός της κοιλίας της συντρόφου του είναι απόδειξη αγνής αγάπης».
Στην ίδια επιστολή αναφέρεται, επίσης, στο γεγονός ότι η πρώην σύζυγός του τον εγκατέλειψε, γεγονός που τάραξε τη ζωή του. «(...) Η οικογενειακή ζωή μου, που βάναυσα κόπηκε πριν από λίγα χρόνια, σήμερα ευλογείται από την κυοφορία αυτού του τέκνου» αναφέρει χαρακτηριστικά. Επίσης χαρακτηρίζει «ευλογία» για εκείνον τη γνωριμία με τη σύντροφό του, η οποία βρίσκεται στο πλευρό του και τον στηρίζει, ενώ τον βοηθάει στο εκκλησιαστικό έργο του.
Επικαλείται, μάλιστα, την ομόφωνη απόφαση του Πανορθόδοξου Συνεδρίου που έγινε στην Κωνσταντινούπολη το 1923 και η οποία επισημαίνει: «Ουδέν μυστήριον εμποδίζει άλλο μυστήριον. Η ιεροσύνη δεν εμποδίζει τον γάμο, όπως ο γάμος δεν εμποδίζει την ιεροσύνη διά τους διακόνους και τους ιερείς». Κατέληξε δε επικαλούμενος την ανάγκη για μελέτη και επαναπροσδιορισμό του ευαγγελικού ήθους ότι «δεν επιθυμεί την κατάλυση αλλά την υπέρβαση του νόμου, με γνώμονα πάντα τη Βασιλεία του Θεού».