Το ασύρτικο κατακτά την αμερικανική αγορά.
Είναι το πιο δημοφιλές λευκό κρασί.
Οι New York Times, αφιέρωσαν εκτενές ρεπορτάζ για το Ελληνικό κρασί με τον τίτλο «Μετά το Ασύρτικο, τα ελληνικά κρασιά οδεύουν για διάκριση».
Υποστηρίζει το δημοσίευμα, που αφορά την γευσιγνωσία ελληνικών κρασιών, ότι «η Σαντορινιά ποικιλία του ασύρτικου εμφανίζεται ως η πλέον δημοφιλής μεταξύ των ελληνικών λευκών οίνων». Μάλιστα, «έχει υπάρξει μία σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ελληνικού οίνου στις ΗΠΑ και ιδιαίτερα λευκού», επισημαίνει η κ. Σοφία Περπερά, διευθύντρια του Ελληνικού Γραφείου Οίνου - Β. Αμερικής, το οποίο αποτελεί εμπορικό οίκο.
Πολλοί, εκτιμούν πως το ασύρτικο εντάσσεται στα λεγόμενα «εξωτικά» κρασιά και γιατί δεν βρήκαν κάτι αρνητικό. Ωστόσο, κατέληξαν στην εκτίμηση ότι το «ασύρτικο» καλύπτει μία ιδιαίτερη «γωνιά» της αγοράς οίνου και απέδωσαν και σε αυτήν την παράμετρο την επιτυχία που γνωρίζει στις ΗΠΑ.
Είναι το πιο δημοφιλές λευκό κρασί.
Οι New York Times, αφιέρωσαν εκτενές ρεπορτάζ για το Ελληνικό κρασί με τον τίτλο «Μετά το Ασύρτικο, τα ελληνικά κρασιά οδεύουν για διάκριση».
Υποστηρίζει το δημοσίευμα, που αφορά την γευσιγνωσία ελληνικών κρασιών, ότι «η Σαντορινιά ποικιλία του ασύρτικου εμφανίζεται ως η πλέον δημοφιλής μεταξύ των ελληνικών λευκών οίνων». Μάλιστα, «έχει υπάρξει μία σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ελληνικού οίνου στις ΗΠΑ και ιδιαίτερα λευκού», επισημαίνει η κ. Σοφία Περπερά, διευθύντρια του Ελληνικού Γραφείου Οίνου - Β. Αμερικής, το οποίο αποτελεί εμπορικό οίκο.
Πολλοί, εκτιμούν πως το ασύρτικο εντάσσεται στα λεγόμενα «εξωτικά» κρασιά και γιατί δεν βρήκαν κάτι αρνητικό. Ωστόσο, κατέληξαν στην εκτίμηση ότι το «ασύρτικο» καλύπτει μία ιδιαίτερη «γωνιά» της αγοράς οίνου και απέδωσαν και σε αυτήν την παράμετρο την επιτυχία που γνωρίζει στις ΗΠΑ.