19.1.13

Απάντηση Χρ. Σταϊκούρα για την συζυγό του !

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ  ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ !
Ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας έκανε την παρακάτω δήλωση, αναφορικά με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας “Παραπολιτικά” για τη σύζυγό του:
ΔΗΛΩΣΗ
«Ο κ. Κουρτάκης, στην εφημερίδα Παραπολιτικά της 19ης Ιανουαρίου, κατά πάγια τακτική, πέταξε την «κροτίδα» του εναντίον μου.
Κάθε φορά που καλείται από την Ελληνική Δικαιοσύνη να δικαστεί, μετά από μηνύσεις και αγωγές συγγενικών μου προσώπων για προηγούμενες συκοφαντίες του, αφού ζητά αναβολές για ευνόητους λόγους, ρίχνει την επόμενη «κροτίδα» του.
Τελευταίος ενδιάμεσος στόχος η σύζυγός μου.
Την κατηγορεί, με μισόλογα, ότι διορίστηκε στη Βουλή.
Είμαι συνεπώς υποχρεωμένος να αποκαταστήσω την αλήθεια:
Η σύζυγός μου δεν έχει διορισθεί στη Βουλή.
Μετά τις ευρωεκλογές του 2009, εκλήθη από τον Ομότιμο Καθηγητή και Ευρωβουλευτή κ. Ιωάννη Τσουκαλά να εργαστεί ως επιστημονικός συνεργάτης του.
Άφησε την μέχρι τότε εργασία της σε ιδιωτική τράπεζα, και ανέλαβε το συγκεκριμένο ρόλο.
Το ρόλο αυτό θα υπηρετήσει, με τη σύμφωνη γνώμη του κ. Τσουκαλά, μέχρι τη λήξη της θητείας του.
Μετά θα είναι εκτός της συγκεκριμένης εργασίας.
Από εμένα τίποτα άλλο πέραν αυτού.
Τα υπόλοιπα θα τα χειριστεί η σύζυγός μου.»

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου