21.8.19

Συγκλονίζει η κόρη του πιλότου από το δυστύχημα στον Πόρο

Μεγάλος ο θρήνος
 
Στο πένθος έχει βυθιστεί η οικογένεια του άτυχου πιλότου στο δυστύχημα που έγινε στον Πόρο, με την κόρη του μάλιστα να κάνει μια σχετική ανάρτηση για τον άδικο χαμό του πατέρα της.
Με ανάρτηση που έκανε σήμερα, μερικές ώρες μετά τον τραγικό χαμό του πατέρα της, η κόρη του Νίκου Καρυστινού, εκφράζει την θλίψη της για την τεράστια απώλεια του πατέρα της.
“Σήμερα ξημερώνει η πιο εφιαλτική μέρα της ζωής μου… Μπαμπά μου εσύ που ήσουν το στήριγμα μου πάντα αποφάσισες να πετάξεις ψηλά… Δεν σου άξιζε πατέρα μου τόσο σύντομο τέλος.. Θα σ αγαπάω και θα είμαι υπερήφανη πάντα που ήσουν πατέρας μου.. Η πιο τυχερή κόρη στο κόσμο… Λυπάμαι τόσο μπαμπάκα μου.. Καλό σου ταξίδι…”.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου