30.9.15

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ...ΟΥΚ ! Ραχήλ Μακρή: Τέλος η πολιτική για μένα - Επιστρέφω στο Δημόσιο και αρχίζω καταδύσεις!


Ραχήλ Μακρή: Τέλος η πολιτική για μένα - Επιστρέφω στο Δημόσιο και αρχίζω καταδύσεις!

Την πρόθεσή της να αποσυρθεί από την πολιτική και να επιστρέψει στη θέση που κατείχε παλαιότερα στο υπουργείο Περιβάλλοντος, ξεκινώντας παράλληλα και... καταδύσεις στον ελεύθερο χρόνο της, ανακοίνωσε η Ραχήλ Μακρή. Η πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, αφού απέτυχε να εκλεγεί στη νέα Βουλή καθώς η Λαϊκή Ενότητα δεν κατάφερε να εξασφαλίσει την είσοδό της σε αυτήν, μίλησε για τα μελλοντικά της σχέδια στην εφημερίδα «Freddo».
«Τελείωσε η πολιτική για εμένα» δήλωσε χαρακτηριστικά, ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι «η επόμενη μέρα των εκλογών με βρήκε λυτρωμένη».
Αποκαλυπτική ήταν και για τα μελλοντικά της σχέδια, δηλώνοντας ότι έχει ήδη κάνει τις απαραίτητες κινήσεις επαναφοράς για να επανακτήσω τη θέση της στο ΥΠΕΚΑ, «όπου μάλλον θα επιστρέψω ως διευθύντρια», όπως τόνισε. Για να συνεχίσει: «Θα μπω ξανά στους πρότερους κανονικούς μου ρυθμούς. Θα ξυπνάω νωρίς, θα πηγαίνω στο γραφείο μου και μετά θα ασχολούμαι με την οικογένειά μου».
Ομως δεν θα περιοριστεί μόνο σε αυτά. «Σκοπεύω επίσης να ασχοληθώ με ένα μεταπτυχιακό σχετικό με την ενέργεια, τη στρατηγική και την οικονομία. Είναι πολύ καλό», τόνισε.
«Στον ελεύθερο χρόνο μου σκοπεύω να κάνω μαθήματα καταδύσεων, τα οποία έχω αφήσει πίσω. Έχω φίλους που γνωρίζουν από καταδύσεις, αφού υπηρέτησαν στα ΟΥΚ και έτσι μου δείχνουν. Τώρα σκεφτόμαστε να εξερευνήσουμε ένα ναυάγιο και πρέπει να παρακολουθήσω συγκεκριμένα μαθήματα. Συνήθως κάνουμε μαθήματα στην Αγία Μαρίνα», κατέληξε η κ. Μακρή.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου