Η έρευνα «Καριέρα και Γενιά Υ» διεξήχθη από το Εργαστήριο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το kariera.gr, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά (Απρίλιος-Μάιος 2016).
Έλαβαν
μέρος 5.208 νέοι της γενιάς Υ (γεννημένοι μεταξύ 1980 και 2000),
ηλικίας 18-35 ετών, φοιτητές και απόφοιτοι ΑΕΙ / ΑΤΕΙ από όλη την
Ελλάδα. Στόχος της, ήταν να αναλύσει τις τάσεις των νέων της Γενιάς Υ ως
προς τις προτεραιότητες και τους στόχους που θέτουν για την
επαγγελματική τους πορεία, να μελετήσει την επίδραση της κρίσης στην
καριέρα τους, να αποτυπώσει τι προσδοκούν από την εργασία τους, ποια
είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο «ιδανικός» εργοδότης και σε
ποιες εταιρείες επιθυμούν να εργαστούν.
Καθοριστικός παράγοντας για την προτίμηση αυτή αποτελούν οι ευκαιρίες καριέρας και εξέλιξης που δίνει η εταιρείες στους ταλαντούχους νέους της χώρας μας καθώς και η συνεχής επένδυση στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.
Οι εταιρείες που αναδείχθηκαν κατά σειρά προτίμησης είναι οι εξής:
1. Google
2. Coca – Cola Τρία Έψιλον
3. Super Market Σκλαβενίτης
4. Όμιλος ΟΤΕ
5. P&G Hellas
6. Καπνοβιομηχανία ΚΑΡΕΛΙΑ Α.Ε.
7. Ελληνικά Πετρέλαια
8. Microsoft Hellas
9. Nestlē Hellas S.A.
10. ΕΛΑΪΣ- UNILEVER HELLAS Α.Ε.
Καθοριστικός παράγοντας για την προτίμηση αυτή αποτελούν οι ευκαιρίες καριέρας και εξέλιξης που δίνει η εταιρείες στους ταλαντούχους νέους της χώρας μας καθώς και η συνεχής επένδυση στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.
Οι εταιρείες που αναδείχθηκαν κατά σειρά προτίμησης είναι οι εξής:
1. Google
2. Coca – Cola Τρία Έψιλον
3. Super Market Σκλαβενίτης
4. Όμιλος ΟΤΕ
5. P&G Hellas
6. Καπνοβιομηχανία ΚΑΡΕΛΙΑ Α.Ε.
7. Ελληνικά Πετρέλαια
8. Microsoft Hellas
9. Nestlē Hellas S.A.
10. ΕΛΑΪΣ- UNILEVER HELLAS Α.Ε.