Οι άνθρωποι που είναι λιγότερο δραστήριοι σωματικά,
κινδυνεύουν περισσότερο από διάφορες παθήσεις, όπως καρκίνο, έμφραγμα,
εγκεφαλικό, άνοια
Η
κίνηση κάνει καλό στην υγεία και το ποδήλατο αποτελεί μία ευκαιρία για
ανέξοδη μετακίνηση και παράλληλα καλή γυμναστική. Σύμφωνα με μία έρευνα,
οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο είναι κατά τέσσερα κιλά
βαρύτεροι σε σχέση με εκείνους που προτιμούν το ποδήλατο.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Όντρεϊ ντε Ναζέλ του Imperial College του Λονδίνου, ξεκίνησαν -στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου ευρωπαϊκού προγράμματος PASTA (Physical Activity Through Sustainable Transport Approaches)- να μελετήσουν πώς οι διαφορετικές μορφές μετακινήσεων σχετίζονται με το βάρος και την υγεία των ανθρώπων.
Μέχρι σήμερα έχουν αναλυθεί στοιχεία για περίπου 11.000 εθελοντές σε επτά πόλεις της Ευρώπης (Λονδίνο, Ρώμη, Βιέννη, Ζυρίχη, Βαρκελώνη, Αμβέρσα, Ορέμπρο Σουηδίας), σχετικά με το πώς οι κάτοικοι κινούνται μέσα στην πόλη τους και πόσο χρόνο χρησιμοποιούν κάθε μέσο μεταφοράς. Η έως τώρα ανάλυση δείχνει ότι ο μέσος οδηγός αυτοκινήτων είναι είναι περίπου τέσσερα κιλά πιο παχύς από έναν μέσο ποδηλάτη.
Οι άνθρωποι που είναι λιγότερο δραστήριοι σωματικά, κινδυνεύουν περισσότερο από διάφορες παθήσεις, όπως καρκίνο, έμφραγμα, εγκεφαλικό, άνοια κ.α., όπως έχουν δείξει πολλές μελέτες μέχρι σήμερα. Ο τρόπος που επιλέγει κανείς να κινηθεί μέσα στην πόλη του, αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για το πόσο ασκείται σωματικά. «Το να πεισθούν οι άνθρωποι να περπατούν και να κάνουν ποδήλατο καθημερινά, αντί να οδηγούν, είναι πραγματικά η ιδανική λύση για να αντιμετωπίσουμε την επιδημία της σωματικής αδράνειας», δήλωσε η Ναζέλ.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Όντρεϊ ντε Ναζέλ του Imperial College του Λονδίνου, ξεκίνησαν -στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου ευρωπαϊκού προγράμματος PASTA (Physical Activity Through Sustainable Transport Approaches)- να μελετήσουν πώς οι διαφορετικές μορφές μετακινήσεων σχετίζονται με το βάρος και την υγεία των ανθρώπων.
Μέχρι σήμερα έχουν αναλυθεί στοιχεία για περίπου 11.000 εθελοντές σε επτά πόλεις της Ευρώπης (Λονδίνο, Ρώμη, Βιέννη, Ζυρίχη, Βαρκελώνη, Αμβέρσα, Ορέμπρο Σουηδίας), σχετικά με το πώς οι κάτοικοι κινούνται μέσα στην πόλη τους και πόσο χρόνο χρησιμοποιούν κάθε μέσο μεταφοράς. Η έως τώρα ανάλυση δείχνει ότι ο μέσος οδηγός αυτοκινήτων είναι είναι περίπου τέσσερα κιλά πιο παχύς από έναν μέσο ποδηλάτη.
Οι άνθρωποι που είναι λιγότερο δραστήριοι σωματικά, κινδυνεύουν περισσότερο από διάφορες παθήσεις, όπως καρκίνο, έμφραγμα, εγκεφαλικό, άνοια κ.α., όπως έχουν δείξει πολλές μελέτες μέχρι σήμερα. Ο τρόπος που επιλέγει κανείς να κινηθεί μέσα στην πόλη του, αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για το πόσο ασκείται σωματικά. «Το να πεισθούν οι άνθρωποι να περπατούν και να κάνουν ποδήλατο καθημερινά, αντί να οδηγούν, είναι πραγματικά η ιδανική λύση για να αντιμετωπίσουμε την επιδημία της σωματικής αδράνειας», δήλωσε η Ναζέλ.