14.3.20

Κορονοϊός: «Ξεπουλάνε» οι ξηρές τροφές στα σούπερ μάρκετ

Άλλο ένα δείγμα της πρωτοφανούς ανησυχίας που έχει πιάσει το καταναλωτικό κοινό.
Αλεύρι, ζυμαρικά, όσπρια και ρύζι, τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη ζήτηση σε σούπερ μάρκετ, μετά τα αντιβακτηριδιακά και τα είδη καθαρισμού.
Σύμφωνα με την Nielsen, στα τρόφιμα, το πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι το αλεύρι που παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων σε αξία 141,9% και ακολουθούν τα ζυμαρικά με αύξηση 140,1%, τα όσπρια με αύξηση 136,4%, το ρύζι με αύξηση 126,2% και το γάλα εβαπορέ με αύξηση 90,7%.
Επίσης, στα υγρά καθαριστικά και απολυμαντικά η αύξηση είναι 721%, στα αντιβακτηρδιακά μαντηλάκια 709,3%, στα αντισηπτικά υγρά 495,5%, στα σαπούνια 204% και στις χλωρίνες 85,5%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τις πιο θετικές τάσεις παρουσίασαν οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +44,2% και 40,4% αντίστοιχα. Τα τρόφιμα και ποτά στο σύνολό τους αναπτύχθηκαν κατά 23,9%, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν επίσης διψήφια τάση στο +15,2%, όπως επίσης και το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ), στο +17%.
Από τα πρώτα στοιχεία της Nielsen για την επιρροή της εμφάνισης του κορονοϊού στο λιανεμπόριο τροφίμων και συγκρίνοντας τις συνολικές πωλήσεις της εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20) με την αντίστοιχη περσινή (04/03/19-10/03/19,) η συνολική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) αναπτύχθηκε με διψήφιο ρυθμό σε αξία, στο +23,9%.
Το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης το παρουσίασε η Θεσσαλονίκη, με 36,4%, καθώς εκεί εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορονοϊού, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,4%, καθώς και η Αττική με 29,1%.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου