26.1.20

ΦΩΤΟ - Το «τρελό» ποσό που θα κερδίσει η Mις Μπουμ Μπουμ

Η Βραζιλιάνα Σούζι Κορτές αποκάλυψε πως μέσα στο 2020 θα βγάλει το ποσό των 250.000 ευρώ μηνιαίως από τις φωτογραφίες που ποστάρει στην πλατφόρμα OnlyFans.
Πραγματικό χρυσωρυχείο αποδεικνύεται για την Miss Bum Bum, τη μοναδική που έχει κερδίσει δις τον συγκεκριμένο τίτλο, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης OnlyFans.
H 29χρονη Βραζιλιάνα Σούζι Κορτές σε δηλώσεις της στο βρετανικό ταμπλόιντ «Daily Star» αποκάλυψε πως μέσα στο 2020 αναμένεται να εισπράξει μηνιαίως το ποσό των 250.000 ευρώ από τις φωτογραφίες που ποστάρει στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης OnlyFans.
«Στο OnlyFans καθώς είμαι από τους κυριότερους influencers έχω διαφορετικά έσοδα από τα άλλα μοντέλα, αφού μέσα στο 2020 θα εισπράττω μηνιαίως 220.000 ευρώ», ανέφερε σχετικά.
Η Βραζιλιάνα καλλονή έχει πάνω από 2 εκατ. followers στο Instagram, ενώ πρόσφατα έκανε φωτογράφιση και για το Playboy.
«Με τους ακόλουθους στο OnlyFans συζητάμε για το θέμα της φωτογράφισης με εσώρουχα, μπικίνι ή γυμνές φωτογραφίσεις και οι fans μου είναι οι καλύτεροι του κόσμου, καθώς πάντα είναι τρυφεροί μαζί μου αν και υπάρχουν κάποιοι με περισσότερο θράσος», πρόσθεσε.
Πάντως, αναφορικά με τα οπίσθια της, που είναι το σήμα κατατεθέν του κορμιού της, τόνισε πως φροντίζει να γυμνάζεται τακτικά.
«Γυμνάζω τα οπίσθια μου, τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα αλλά οφείλω πολλά και στα γονίδια της μαμάς και της γιαγιάς μου. Επίσης, από μικρή ακολουθώ αυστηρή δίαιτα. Ξεκίνησα να γυμνάζομαι μια φορά τη μέρα, μια χρονιά γυμναζόμουν δυο φορές τη μέρα για έξι μήνες», είπε αποκαλύπτοντας τα μυστικά της σιλουέτας της.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου