Με πρωτοβουλία του Ρ/Σ ΣΚΑΙ το Σάββατο 9 Ιουλίου «καθάρισε» η παραλία του Μαυροβουνίου στο Γύθειο.
Δημότες -μικροί και μεγάλοι-, επαγγελματίες, σύλλογοι και φορείς συμμετείχαν σε αυτή την προσπάθεια, σε αυτή τη συμβολική κίνηση, σε μία περιοχή όπου είναι απτά τα δείγματα της νέας εικόνας της πόλης, αποδεικνύοντας, ότι έχει γίνει πλέον συνείδηση, σε όλους, ότι, η καθαριότητα μιας περιοχής πριν και πάνω από όλα είναι θέμα των ίδιων των πολιτών.Η Δημοτική Αρχή του Δήμου Ανατολικής Μάνης, έχοντας, από την αρχή της θητείας της κερδίσει το στοίχημα της καθαριότητας -αφήνοντας πίσω τις εικόνες ντροπής που χαρακτήριζαν μέχρι πρόσφατα το Γύθειο - ευχαριστεί τον ΣΚΑΙ και τους συνεργάτες του στη Λακωνία για την επιλογή της πόλης, αλλά και τους πολίτες που ανταποκρίθηκαν πρόθυμα στο κάλεσμα της εθελοντικής αυτής πρωτοβουλίας.
Παρόντες μεταξύ άλλων ήταν ο Δήμαρχος Ανατολικής Μάνης Πέτρος Ανδρεάκος, ο Αντιδήμαρχος Θεόδωρος Αραπάκος, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Ελένη Δρακουλάκου & Μάκης Αγριόδημας, ο Πρόεδρος της Δ.Ε. Γυθείου Γεώργιος Μητσάκος, ο Πρόεδρος του Κυνηγετικού Συλλόγου Σπάρτης Γεώργιος Κουρνιώτης και ο Διευθυντής του Ρ/Σ FLY FM- συνδιοργανωτής της πρωτοβουλίας- Λεωνίδας Καρβουνιάρης.
Το Γύθειο, το οποίο τις προηγούμενες ημέρες κέρδισε μία ακόμα μάχη στον τουριστικό τομέα, και δεν είναι άλλο από την ομόφωνη έγκριση -στις 7 Ιουλίου- από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων (ΚΣΝΜ), της οριστικής μελέτης του έργου "Λιμένας Γυθείου" , πανέτοιμο φέτος υποδέχεται τους εκατοντάδες τουρίστες που επισκέπτονται την περιοχή και οι εικόνες που αντικρίζουν είναι τελείως διαφορετικές από αυτές των προηγούμενων ετών.
Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση της εγκριθείσας μελέτης ο προσήνεμος μώλος επεκτείνεται κατά 110 μ. προς βόρεια στην ίδια κατεύθυνση του υφιστάμενου μικρού τμήματος με το ίδιο πλάτος 13,65 μέτρα, ώστε το συνολικό μήκος που προκύπτει να ανταποκρίνεται στην ανάγκη κάλυψης των διαστάσεων των πλοίων που αναμένεται να χρησιμοποιήσουν το λιμάνι.
Τα κρηπιδώματα της δυτικής πλευράς του μώλου που προκύπτουν από το υφιστάμενο τμήμα και την επέκταση μπορούν να εξυπηρετήσουν Ε/Γ – Ο/Γ πλοία μήκους μέχρι 150 μ.
Τα κρηπιδώματα της ανατολικής πλευράς μπορούν να εξυπηρετήσουν κρουαζιερόπλοια μήκους μέχρι 200 μ.
Επίσης προβλέπονται και όλες οι απαιτούμενες ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις (ύδρευση πλοίων και ηλεκτροφωτισμός της περιοχής που αναμορφώνεται).
Ο προϋπολογισμός της πρώτης φάσης του έργου, ως γνωστό είναι 15.860.000 ευρώ και με την ολοκλήρωσή του θα φτάσει τα 22.130.00 ευρώ.