Μετά το «Κουκούλωμα » των άχρηστων υδατοδεξαμενών ο Αντιπεριφερειάρχης Χρ. Μαλαπάνης τηρεί σιγή ιχθύος και για τον αυτοκινητόδρομο σύμεφωνα με ρεπορτάζ της Εφημερίδας ΦΩΝΗ
Διαβάστε αναλυτικά το Ρεπορτάζ της «ΦΩΝΗΣ »
Σωρεία παραβιάσεων του «Μορέα» στο δρόμο για τον «Κοκκινόβραχο»
ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΕΙΞΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΩΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΣΤΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ;Ο,ΤΙ θέλει κάνει και λογαριασμό δεν δίνει, μέχρι τώρα τουλάχιστον, ο «Μορέας», σε ό,τι αφορά την οδό προσπέλασης στο λατομείο που του έχει παραχωρηθεί στον «Κοκκινόβραχο». Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Φ», σε πρόσφατο έλεγχο που έκανε Κλιμάκιο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, διαπιστώθηκε σωρεία παραβιάσεων της μελέτης περιβαλλοντικών όρων για τη λειτουργία του λατομείου.
Τμήματα της οδού προσπέλασης έχουν διανοιχτεί με μικρότερο πλάτος από αυτό που επιβάλλει η μελέτη περιβαλλοντικών όρων, ασφαλτοστρώσεις δεν έχουν γίνει σε όλο το μήκος, ενώ σε τμήματα που έχουν ασφαλτοστρωθεί είναι αμφίβολο εάν έχει γίνει η προβλεπόμενη υπόβαση. Επίσης, βράχοι έχουν ριφθεί στην κοίτη ρέματος, τάφροι απορροής των ομβρίων δεν έχουν κατασκευαστεί και διάφορα άλλα που προκαλούν αλγεινή εντύπωση για τη μεγάλη αυτή κοινοπραξία.
ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΕΣ…
Αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος της κοινοπραξίας δεν μπορεί παρά να μην προβληματιστεί από την πρακτική της και τη μη ανταπόκρισή της στις υποχρεώσεις της. Αναρωτιέται δε εάν και ο αυτοκινητόδρομος που κατασκευάζει είναι τόσο ποιοτικός ώστε όταν ολοκληρωθεί η σύμβαση παραχώρησης και εκμετάλλευσής του δεν θα βγάλει προβλήματα
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ο «Μορέας» διαπιστώθηκε ότι δεν αποκαθιστά τις ρηγματώσεις που έχουν δημιουργηθεί στο οδόστρωμα, δεν επουλώνει τις λακκούβες, δεν φροντίζει για τις κατολισθήσεις στο τμήμα του δρόμου από την Εθνική Οδό Καλαμάτας-Τρίπολης. Επίσης, τμήματα του νέου δρόμου που η κοινοπραξία όφειλε να έχει ασφαλτοστρώσει είτε συνεχίζουν να είναι χωματόδρομοι, είτε έχουν ασφαλτοστρωθεί μόνο σε επιμέρους τμήματα, παρά όσα ρητώς επιβάλει η μελέτη περιβαλλοντικών όρων. Επιπλέον, υπάρχουν τεχνικά έργα σωληνωτών οχετών που δεν έχουν κατασκευαστεί, όπως και τάφροι για τα νερά, ενώ σε κάποια σημεία που το πλάτος της οδού έπρεπε να είναι 8 μέτρα δεν είναι ούτε 6,5 μέτρα!
ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΜΑΛΑΠΑΝΗΣ;
Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να εκφράσει τις θέσεις του επί αυτού του ζητήματος ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας, Χρήστος Μαλαπάνης, ο οποίος ως επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Νομαρχιακού Συμβουλίου, την προηγούμενη τετραετία, είχε ασχοληθεί με το θέμα και έλεγχε την τότε νομαρχιακή αρχή του Δημήτρη Δράκου για το εάν τηρείται ή όχι η μελέτη περιβαλλοντικών όρων όσον αφορά το λατομείο του «Μορέα».
Ο κ. Μαλαπάνης είχε δείξει ευαισθησία ιδίως για το δρόμο προσπέλασης στο λατομείο, ο οποίος αποδεδειγμένα δεν έχει γίνει σύμφωνα με τη μελέτη, παρ’ ότι ετίθετο ως προϋπόθεση για τη λειτουργία του λατομείου η ολοκλήρωση του δρόμου. Όμως εδώ πάνω από ένα εξάμηνο δεν ετηρείτο η νομιμότητα και ουδείς έδειχνε ενδιαφέρον από τις διοικητικές αρχές για να εφαρμοστεί. Αναμένεται λοιπόν η τοποθέτηση του αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας, εκτός εάν άλλαξε θέση με την μετακίνησή του από την αντιπολίτευση στην εξουσία. Αλλά στις δημοκρατίες και οι κρίνοντες κρίνονται, ενώ ο λαός λέει: τα στερνά τιμούν τα πρώτα…
Ο αντιπεριφερειάρχης Χρ. Μαλαπάνης επί μήνες σιωπά για τις παραβάσεις του «Μορέα» στο δρόμο προς το λατομείο, όπου σύμφωνα με τη μελέτη έπρεπε να ολοκληρωθεί πριν την λειτουργία του