Ξεκίνησε ήδη η διάθεση των συνδρομητικών δορυφορικών υπηρεσιών του ΟΤΕ. Η νέα υπηρεσία ονομάζεται ΟΤΕ TV και σύμφωνα με στελέχη του οργανισμού, διατίθεται για περίπου ένα μήνα «σιωπηλά» (soft lunch) προκειμένου να αντιμετωπιστούν πιθανά προβλήματα που θα διαγνωστούν.
Ο ΟΤΕ προτίθεται να φέρει πέντε διαφορετικά πακέτα υπηρεσιών που θα τιμολογηθούν κλιμακωτά. Πρόκειται για τα πακέτα, entry pack, family pack, entertainment pack, sport pack και το πακέτο full pack που θα περιλάβει όλα τα προηγούμενα. Η τιμολογιακή πολιτική αναμένεται να είναι ελκυστική και μεταξύ 12 ευρώ (entry pack) και 28 ευρώ (full pack).Oι τιμές περιλαμβάνουν και ΦΠΑ, ενώ ο εξοπλισμός λήψης του σήματος πιθανώς να διατεθεί δωρεάν από τον ΟΤΕ με τον όρο της παραμονής του συνδρομητή στην υπηρεσία τουλάχιστον για 12 μήνες. Προς την κατεύθυνση αυτή αναμένεται να βοηθήσει η εταιρεία Γερμανός ΑΒΕΕ η οποία θ αναλάβει το βάρος προώθησης της συνολικής λύσης και η οποία μπορεί εν είδει προσφοράς να επιδοτήσει ακόμη και την αγορά του δορυφορικού δέκτη (πιάτο).
Η απόφαση του ΟΤΕ να εισέλθει στις συνδρομητικές υπηρεσίες τηλεόρασης στόχο έχει να δημιουργήσει άλλη μια πηγή εσόδων για τον ίδιο, καθώς οι παραδοσιακές πηγές εσόδων φθίνουν σε απόδοσή (τηλεφωνία, Ιντερνετ κ.ά.). Το επίσημο λανσάρισμα της ΟΤΕ TV στην Ελλάδα αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες και οπωσδήποτε μέσα στον Οκτώβριο. Η εκπομπή του σήματος έχει συμφωνηθεί να γίνει από δορυφόρο του Eutelsat, γεγονός που σημαίνει ότι ο HellasSat παύει ν’ αποτελεί πλέον στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο του ΟΤΕ. Ετσι το ομώνυμο δορυφορικό σύστημα, μαζί με τη θυγατρική του εταιρεία που τον διαχειρίζεται HellasSat Consortium, αναμένεται να πωληθούν.
Η συγκεκριμένη κίνηση του ΟΤΕ αναμφίβολα σηματοδοτεί την έναρξη του πολέμου κατά της Nova. Η τελευταία απόλαυσε τα τελευταία 15 χρόνια την αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα σχεδόν μονοπωλιακά και ο πόλεμος πλέον αναμένεται σφοδρός, τόσο σε επίπεδο τιμολογιακής πολιτικής όσο και σε επίπεδο περιεχομένου. Και μια μάχη αναμένεται να δοθεί αυτές τις ημέρες με στόχο την απόκτηση δικαιωμάτων προβολής των αγώνων του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου (Champions League) για την επόμενη τριετία (2012-15).