4.11.11

Παπαρίζου: "Η Μπαλατσινού είναι ωραία γκόμενα" !!

Ήρεμη και έτοιμη για το νέο της επαγγελματικό βήμα είναι αυτήν την περίοδο η Ελενα Παπαρίζου.
Μιλώντας στο Πρωινό του Ant1, η τραγουδίστρια αναφέρθηκε στο Dancing on ice, το οποίο κάνει πρεμιέρα την Κυριακή, δηλώνοντας ενθουσιασμένη με το νέο σόου του Ant1. «Το Dancing on ice είναι κάτι πολύ ξεχωριστό. Δεν περίμενα ποτέ στην ζωή μου ότι θα δω τέτοιο πρόγραμμα στην Ελλάδα και χαίρομαι πάρα πολύ που θα είμαι στην κριτική επιτροπή», δήλωσε, προσθέτοντας ότι στην Σουηδία είναι σχεδόν υποχρεωτικό να μαθαίνει κανείς πατινάζ, φυσικά εξαιτίας του κλίματος.
Ποια είναι όμως η γνώμη της για τους υπόλοιπους συντελεστές του νέου προγράμματος; «Εχουμε φοβερή σχέση και με τον κο Κωστάλα και με τον Πέτρο Κωστόπουλο και με την Τζένη. Είμαστε cool. Κάνουμε αυτό που θέλαμε και αυτό που θέλαμε είναι να νιώθουμε ότι είμαστε μια παρέα. Για παράδειγμα, εγώ στην ζωή μου, πολύ λίγες φορές έχω ετοιμαστεί στο ίδιο καμαρίνι με άλλη γυναίκα και τώρα το έκανα αυτό με την Τζένη. Η Τζένη είναι πρότυπο γυναίκας, είναι όμορφη, είναι συγκλονιστική μάνα, σύζυγος, ακόμη και γκόμενα, όλα μαζί. Είμαστε χαρούμενοι… επιτυχημένοι δεν είμαστε ακόμη, αυτό θα εξαρτηθεί από τα ποσοστά τηλεθέασης», ανέφερε.
Η ερμηνεύτρια δεν δίστασε να μιλήσει ακόμη και για την προσωπική της ζωή, απαντώντας ότι είναι σε μια πολύ καλή φάση, είναι ήρεμη και πάρα πολύ καλά. Ο λόγος; Αγνωστος. «Είμαι σε μια φάση που είμαι πάρα πολύ χαρούμενη στην ζωή μου Δεν ξέρω για ποιο λόγο. Ξαφνικά ανέβηκα… Ολοι περνάμε πολλά προβλήματα και πρέπει να κάνουμε τον σταυρό μας και να λέμε δόξα τω Θεό που είμαστε καλά και έχουμε την υγεία μας. Εγώ αυτό που πιστεύω είναι ότι τα οικονομικά λύνονται. Αυτό που μετράει είναι να έχουμε την υγεία μας».
«Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στον εαυτό μου αυτό το διάστημα είναι ότι είμαι πολύ πιο κοντά στην φύση. Γιατί τα τελευταία χρόνια, αυτό που θυμάμαι είναι ότι ήμουν εγώ και το… τσιμέντο», κατέληξε.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου