14.1.12

Τι είπε ο Γ. Παπανδρέου για την επόμενη μέρα στο ΠΑΣΟΚ

Εκλογή νέας ηγεσίας από τη βάση τον ερχόμενο Μάρτιο πριν τις εθνικές εκλογές πρότεινε ο Γιώργος Παπανδρέου, ενώ παράλληλα υπερασπίστηκε τα δύο χρόνια της κυβερνητικής του θητείας.
Πιο αναλυτικά, ο πρώην πρωθυπουργός προτάσσοντας τη σωτηρία της χώρας υποστήριξε πως οι εσωκομματικές διαδικασίες πρέπει να ξεκινήσουν μετά την ολοκλήρωση του PSI αλλά και την υλοποίηση της νέας δανειακής σύμβασης. Συγκριμένα δήλωσε «Με εκτίμηση για εκλογές στο τέλος Απριλίου η εκλογή του νέου αρχηγού μπορεί να γίνει τον Μάρτιο. Προετοιμάζουμε προγραμματική συνδιάσκεψη πριν τις εκλογές και τακτικό συνέδριο τον Ιούνιο. Οτιδήποτε άλλο θα ήταν εθνικά επιζήμιο. Δεν προτίθεμαι να συναινέσω σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση. Να μιλήσουν όλοι και να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Δεν διανοούμαι να μπουν μπροστά από το εθνικό συμφέρον ιδιοτέλειες και προσωπικές φιλοδοξίες. Αν εγκαταλείψουμε τις αρχές για τις καρέκλες το κίνημα θα είναι πουκάμισο αδειανό».
Επιπροσθέτως, ο κ. Παπανδρέου σημείωσε με νόημα ότι «Πολλοί περιμένουν να μιλήσω για την επόμενη μέρα στο κόμμα μας. Αλλά επόμενη μέρα για το κόμμα δεν υπάρχει χωρίς επόμενη μέρα για τη χώρα. Αυτό είναι το μείζον και κανείς δε μπορεί να αποστρέφει το βλέμμα του από αυτό» ενώ πρόσθεσε πως επιθυμεί «καθαρές σχέσεις, αλλά υπάρχουν εκβιασμοί».
Είπε ότι δεν έχει «προσωπική βεντέτα με κανέναν, αλλά αυτή η μάχη πρέπει να κερδηθεί για την Ελλάδα. Είναι μια μάχη που πρέπει να δώσει η όποια ηγεσία εκλεγεί του ΠΑΣΟΚ». Παράλληλα επιχείρησε να στείλει μήνυμα εντός και εκτός ΠΑΣΟΚ λέγοντας:
«Πολλοί με παρεξηγούν. Θεωρούν την ευγένειά μου ως αδυναμία. Αλλά έχω πάρει τις πιο δύσκολες αποφάσεις των τελευταίων ετών. Ναι εγώ. Έχω απωθήσει προσωπικές φιλοδοξίες. Έχω συγκρουστεί με διάφορα συμφέροντα. Έχω δεχθεί άνανδρες επιθέσεις στην οικογένειά μου. Θα θυμίσω μια φράση του Ανδρέα: εδώ είμαι, χτυπήστε εμένα. Αυτή τη μάχη εγώ θα τη δώσω από όπου κι αν βρίσκομαι. Όλοι πρέπει να τη δώσουμε».
Ο κ. Παπανδρέου επίσης αναφέρθηκε στο έργο της κυβέρνησής του. Μίλησε για το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, για τον «Καλλικράτη», για τις περικοπές στο ασφαλιστικό σύστημα, για το «πόθεν έσχες», στα οποία δεν αρνήθηκε εκκρεμότητες ή λάθη που έγιναν.
Τέλος έκανε για άλλη μια φορά επίθεσε στα συμφέροντα και σε ιδιοκτήτες μέσων ενημέρωσης. Είπε χαρακτηριστικά για εκβιασμό της πολιτικής ζωής από παράγοντες των ΜΜΕ και πρόσθεσε ότι το ΠΑΣΟΚ πρέπει να συγκρουστεί με αυτά τα φαινόμενα αφού δεν αποτελούν μεμονωμένα γεγονότα αλλά ολόκληρη κουλτούρα.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου