lamiareport.gr
- Μόνο στην Ελλάδα μπορούν να συμβούν αυτά - Λεφτά υπάρχουν... (δικά μας), για να χρηματοδοτούν εμετικές παραστάσεις, όπως αυτή της Λένας Κιτσοπούλου, που ανέβηκε στο φεστιβάλ Αθηνών!!!! με τίτλο: «Αθανάσιος Διάκος: η επιστροφή»
Το σενάριο με δυο λόγια:
Ο Ήρωας της Ελληνικής Επανάστασης, Αθανάσιος Διάκος, ξανάρχεται θαυματουργικά στην ζωή και ζει στην Αθήνα του 2012 μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω.
Δουλεύει σε μια ψησταριά (ντροπή, ρε βρομιάρηδες!) στου Ψυρρή, σουβλίζει όλη μέρα αρνιά και κοτόπουλα και έχει ως υπαλλήλους ντελιβεράδες… Κούρδους Λαθρομετανάστες.
Επειδή η Κρουστάλλω είναι όμορφη, ο Αθανάσιος Διάκος την ζηλεύει και με κάθε ευκαιρία την ξυλοφορτώνει όταν γυρίζει σπίτι.
Η Κρουστάλλω για να τον εκδικηθεί, τον απατά στην συζυγική κλίνη με τον Κούρδο λαθρομετανάστη παραγιό του, ο κερατάς Διάκος κάποτε το μαθαίνει και την σφάζει με τα ίδια του τα χέρια!
Το απαράδεκτο αυτό γεγονός καταδίκασε και το Δημοτικό Συμβούλιο Λαμιέων στην πρόσφατη συνεδρίασή του, μετά από εισήγηση του δημοτικού συμβούλου Γιώργου Σαγιά, ο οποίος έφερε το θέμα προς συζήτηση εκτός ημερησίας διάταξης και "στόλισε" όλους αυτούς που επέτρεψαν να ανεβεί μια τόσο αισχρή παράσταση και μάλιστα με χρήματα του δημοσίου.
Η παράσταση οχετός είναι σήμερα και ένα από τα πρωτοσέλιδα της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" (πάνω φωτογραφία), με τίτλο: "Έβγαλαν τον Αθ. Διάκο ρατσιστή, και κερατά-σουβλατζή! - Αισχρή παράσταση με χρήματα του δημοσίου"
Διαβάστε τι γράφει μεταξύ άλλων για την παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου «Αθανάσιος Διάκος:η επιστροφή» , η κριτικός ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΑΣΗ.
..Το κείμενο, γραμμένο με άνεση σε ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο, άσκοπα αθυρόστομο μέχρι χυδαίο, δεν άφησε τίποτα όρθιο.
Και μπορεί η αρχική ιδέα του να ήταν έξυπνη, η σουρεαλιστική τρέλα να έσκαγε μύτη κάθε τόσο, το χοντροκομμένο επιθεωρησιακό του χιούμορ να πρόσφερε κάποια δευτερόλεπτα γενναιόδωρης ευφορίας και, στις πιο γόνιμες στιγμές του, να παρέπεμπε στον Μποστ, αλλά τελικά έπεσε δίχως αντίσταση στην παγίδα μιας ενοχλητικής επιτήδευσης και, με ριζωμένα τα σπέρματα της κοινοτοπίας και των κλισέ, εξευτέλισε κάθε ιδεολογική σκοπιμότητα αυτής της αλληγορίας.
Ο Αθανάσιος Διάκος επέστρεψε βρίζοντας, ξυλοφορτώνοντας, βιάζοντας επί ώρα «αμέτρητη» και σφάζοντας την Κρυστάλλω. Κατέβασε το βρακί του με προκλητική άνεση, λες και κατέβαζε τη σημαία ενός έθνους βυθισμένου στο λαϊκισμό.
Κατέβασε ταυτόχρονα και το επίπεδο μιας παράστασης που δεν είχε καμία θέση στο Ελληνικό Φεστιβάλ. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ακολούθησε σκηνή ενδοοικογενειακής βίας ανάμεσα στον Αδάμ και την Εύα ενώ τα φώτα έσβησαν με τον Εσταυρωμένο να ζητά τη βοήθειά μας προκειμένου να ανταποκριθεί στη σωματική του ανάγκη.;
Αλήθεια θα μπορούσε ο αγαπητός κύριος Γιώργος Λούκος, ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών, να μας πει πόσα πληρώσαμε για αυτή την υπέροχη παράσταση;;;;;
Είχε "χτυπήσει" και στο παρελθόν Η εν λόγω κυρία, που ακούει στο όνομα Λένα Κιτσοπούλου(κάτω φωτογραφία), δηλώνει σκηνοθέτης, συγγραφέας, αλλά και ηθοποιός, είχε προκαλέσει ξανά στο παρελθόν, όταν σε συνέντευξή της είχε ζητήσει, να πηδιούνται οι Ελληνίδες με μαύρους για να… ομορφύνει η Ελληνική Φυλή!
Μακάρι την κόρη μου να τη γ.....ε ένας ωραίος μαύρος, να βγει το εγγονάκι μου ωραίο.'', είχε πει χαρακτηριστικά....διαβάστε παρακάτω απόσπασμα της συνέντευξης της Λένας Κιτσοπούλου.....
Οι Έλληνες μοιάζουν μεταξύ τους, επειδή ακόμα δεν μάθανε να ανακατεύονται με άλλες φυλές.
Είναι ακόμα ρατσιστές και θέλουν να διαιωνιστεί η δική τους φάτσα, ο δικός τους κώλος, κι ας είναι δυο επί δυο, δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας πατέρας ''μακάρι την κόρη μου να τη γ.....ε ένας ωραίος μαύρος, να βγει το εγγονάκι μου ωραίο.''
Όοοχι. Προτιμάει να διαιωνίσει την φάτσα, προτιμάει το εγγονάκι του να γίνει 1,50 μ. στο ύψος, αλλά να του μοιάζει.
Στ' αρχίδια του αν το εγγονάκι δεν θα παίξει ποτέ στην ομάδα μπάσκετ του σχολείου, αρκεί να του μοιάζει. Να πάρει και το όνομά του.
Δεν πα να τον λένε και Παπάρα. Δεν έχει σημασία. Και το εγγόνι θα λέγεται Παπάρας.
Οι Παπάρηδες πρέπει να διαιωνίζονται....
Θα τρίζουν τα κόκαλα του ήρωα της επανάστασης του 1821
- Η οργή ξεχειλίζει στη Λαμία και σε όλη την Ρούμελη, ενώ το θέμα συζητήθηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο- Μόνο στην Ελλάδα μπορούν να συμβούν αυτά - Λεφτά υπάρχουν... (δικά μας), για να χρηματοδοτούν εμετικές παραστάσεις, όπως αυτή της Λένας Κιτσοπούλου, που ανέβηκε στο φεστιβάλ Αθηνών!!!! με τίτλο: «Αθανάσιος Διάκος: η επιστροφή»
Το σενάριο με δυο λόγια:
Ο Ήρωας της Ελληνικής Επανάστασης, Αθανάσιος Διάκος, ξανάρχεται θαυματουργικά στην ζωή και ζει στην Αθήνα του 2012 μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω.
Δουλεύει σε μια ψησταριά (ντροπή, ρε βρομιάρηδες!) στου Ψυρρή, σουβλίζει όλη μέρα αρνιά και κοτόπουλα και έχει ως υπαλλήλους ντελιβεράδες… Κούρδους Λαθρομετανάστες.
Επειδή η Κρουστάλλω είναι όμορφη, ο Αθανάσιος Διάκος την ζηλεύει και με κάθε ευκαιρία την ξυλοφορτώνει όταν γυρίζει σπίτι.
Η Κρουστάλλω για να τον εκδικηθεί, τον απατά στην συζυγική κλίνη με τον Κούρδο λαθρομετανάστη παραγιό του, ο κερατάς Διάκος κάποτε το μαθαίνει και την σφάζει με τα ίδια του τα χέρια!
Το απαράδεκτο αυτό γεγονός καταδίκασε και το Δημοτικό Συμβούλιο Λαμιέων στην πρόσφατη συνεδρίασή του, μετά από εισήγηση του δημοτικού συμβούλου Γιώργου Σαγιά, ο οποίος έφερε το θέμα προς συζήτηση εκτός ημερησίας διάταξης και "στόλισε" όλους αυτούς που επέτρεψαν να ανεβεί μια τόσο αισχρή παράσταση και μάλιστα με χρήματα του δημοσίου.
Η παράσταση οχετός είναι σήμερα και ένα από τα πρωτοσέλιδα της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" (πάνω φωτογραφία), με τίτλο: "Έβγαλαν τον Αθ. Διάκο ρατσιστή, και κερατά-σουβλατζή! - Αισχρή παράσταση με χρήματα του δημοσίου"
Διαβάστε τι γράφει μεταξύ άλλων για την παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου «Αθανάσιος Διάκος:η επιστροφή» , η κριτικός ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΑΣΗ.
..Το κείμενο, γραμμένο με άνεση σε ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο, άσκοπα αθυρόστομο μέχρι χυδαίο, δεν άφησε τίποτα όρθιο.
Και μπορεί η αρχική ιδέα του να ήταν έξυπνη, η σουρεαλιστική τρέλα να έσκαγε μύτη κάθε τόσο, το χοντροκομμένο επιθεωρησιακό του χιούμορ να πρόσφερε κάποια δευτερόλεπτα γενναιόδωρης ευφορίας και, στις πιο γόνιμες στιγμές του, να παρέπεμπε στον Μποστ, αλλά τελικά έπεσε δίχως αντίσταση στην παγίδα μιας ενοχλητικής επιτήδευσης και, με ριζωμένα τα σπέρματα της κοινοτοπίας και των κλισέ, εξευτέλισε κάθε ιδεολογική σκοπιμότητα αυτής της αλληγορίας.
Ο Αθανάσιος Διάκος επέστρεψε βρίζοντας, ξυλοφορτώνοντας, βιάζοντας επί ώρα «αμέτρητη» και σφάζοντας την Κρυστάλλω. Κατέβασε το βρακί του με προκλητική άνεση, λες και κατέβαζε τη σημαία ενός έθνους βυθισμένου στο λαϊκισμό.
Κατέβασε ταυτόχρονα και το επίπεδο μιας παράστασης που δεν είχε καμία θέση στο Ελληνικό Φεστιβάλ. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ακολούθησε σκηνή ενδοοικογενειακής βίας ανάμεσα στον Αδάμ και την Εύα ενώ τα φώτα έσβησαν με τον Εσταυρωμένο να ζητά τη βοήθειά μας προκειμένου να ανταποκριθεί στη σωματική του ανάγκη.;
Αλήθεια θα μπορούσε ο αγαπητός κύριος Γιώργος Λούκος, ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών, να μας πει πόσα πληρώσαμε για αυτή την υπέροχη παράσταση;;;;;
Είχε "χτυπήσει" και στο παρελθόν Η εν λόγω κυρία, που ακούει στο όνομα Λένα Κιτσοπούλου(κάτω φωτογραφία), δηλώνει σκηνοθέτης, συγγραφέας, αλλά και ηθοποιός, είχε προκαλέσει ξανά στο παρελθόν, όταν σε συνέντευξή της είχε ζητήσει, να πηδιούνται οι Ελληνίδες με μαύρους για να… ομορφύνει η Ελληνική Φυλή!
Μακάρι την κόρη μου να τη γ.....ε ένας ωραίος μαύρος, να βγει το εγγονάκι μου ωραίο.'', είχε πει χαρακτηριστικά....διαβάστε παρακάτω απόσπασμα της συνέντευξης της Λένας Κιτσοπούλου.....
Οι Έλληνες μοιάζουν μεταξύ τους, επειδή ακόμα δεν μάθανε να ανακατεύονται με άλλες φυλές.
Είναι ακόμα ρατσιστές και θέλουν να διαιωνιστεί η δική τους φάτσα, ο δικός τους κώλος, κι ας είναι δυο επί δυο, δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας πατέρας ''μακάρι την κόρη μου να τη γ.....ε ένας ωραίος μαύρος, να βγει το εγγονάκι μου ωραίο.''
Όοοχι. Προτιμάει να διαιωνίσει την φάτσα, προτιμάει το εγγονάκι του να γίνει 1,50 μ. στο ύψος, αλλά να του μοιάζει.
Στ' αρχίδια του αν το εγγονάκι δεν θα παίξει ποτέ στην ομάδα μπάσκετ του σχολείου, αρκεί να του μοιάζει. Να πάρει και το όνομά του.
Δεν πα να τον λένε και Παπάρα. Δεν έχει σημασία. Και το εγγόνι θα λέγεται Παπάρας.
Οι Παπάρηδες πρέπει να διαιωνίζονται....