19.10.12

Πέγκυ Zήνα: «Αν εξαιρέσεις το καραβάκι μας, δεν έχω άλλες πολυτέλειες»

Την δική της «απάντηση» στα δημοσιεύματα που της χρεώνουν χλιδάτη ζωή εν μέσω κρίσης έδωσε η Πέγκυ Ζήνα στα πλαίσια της συνέντευξης που έδωσε στην εκπομπή τα «Κορίτσια για Σπίτι». Εκεί που μίλησε για ακριβά αυτοκίνητα, «καραβάκια» και γιατί αρνείται να πάρει επώνυμα ρούχα στην κόρη της.
«Δεν είμαι άνθρωπος που τρελαίνεται για την πολυτέλεια, δούλεψα κι έφτιαξα την ζωή μου από την αρχή γιατί δεν βρήκα τίποτα έτοιμο. Πολλές φορές δέχτηκα ακριβά δώρα όπως αυτοκίνητα, μετά το τέλος πετυχημένων συνεργασιών. Ήταν ένας τρόπος να με ευχαριστήσουν οι άνθρωποι που δούλεψα γι' αυτούς». Αυτό δήλωσε η Πέγκυ Ζήνα στην εκπομπή του Μακεδονιά TV.
Προσθέτοντας πως: «Μου αρέσει πολύ η θάλασσα και θέλω να γυρίζουμε με τον άντρα και το παιδί μου με το καραβάκι μας στα νησιά. Δεν έχω άλλες πολυτέλειες, δεν ξοδεύω όλα μου τα λεφτά στα ρούχα γι' αυτό και δεν είμαι fashion icon. Δεν έχω πάρει επώνυμα ρούχα για το παιδί μου από άποψη. Θα τα φορέσει μόνο τρεις μήνες, γιατί να δώσω τόσα λεφτά;». Μια δήλωση που, προφανώς, θα συζητηθεί.
Τέλος, η γνωστή τραγουδίστρια είπε την άποψή της και για το τι την θλίβει περισσότερο στην σημερινή κατάσταση «Με θλίβει η κατάσταση που ζουν σήμερα οι συνταξιούχοι στην Ελλάδα. Είναι σκληρό να έχουν δουλέψει όλη τους την ζωή και στα γεράματα να τους στερείται η αξιοπρέπεια».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου