10.11.12

Διάσημη Playmate έκανε γυμνή σεξ ...με δέντρο !!!

Είχε πάρει ecstasy !!!
Αποκαλυπτική ήταν η Τζένι Μακάρθι ,που αναφέρθηκε στο σεξ ,τα ναρκωτικά
στα πλαίσια της αυτοβιογραφίας της με τίτλο «Εξομολόγηση μιας μετανιωμένης καθολικής». Εκεί που θυμήθηκε ένα one night stand που είχε κάποτε με ένα φοίνικα.
«Ήμουν
στην παραλία με τους φίλους μου και είχαμε πάρει λίγα χαπάκια ecstasy. Κάποια στιγμή άρχισα να αισθάνομαι ότι παραπατάω, οπότε κρατήθηκα από ένα δέντρο. Η υφή του ήταν τόσο εξαιρετική που αποφάσισα να βγάλω το μαγιό μου και να αρχίσω να τρίβω το κεφάλι μου και το στήθος μου πάνω του. Ήταν ένα δέντρο. Και εγώ το πηδούσα». Αυτό δήλωσε η Τζένι Μακάρθι, διάσημο Playmate της δεκαετίας των 90s και πρώην σύντροφος του Τζιμ Κάρει στα πλαίσια της αυτοβιογραφίας της με τίτλο Confessions of a Recovering Catholic.
Όσον αφορά το πότε και γιατί σταμάτησε να παίρνει ναρκωτικά και να κάνει σεξ στο φτερό, αποκάλυψε πως αυτό συνέβη όταν «Άρχισα να ακούω φωνές στο κεφάλι μου. Σαν μια εκκλησιαστική χορωδία που μου έλεγε 'Οι τσούλες πάνε στην κόλαση'».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου