13.1.13

Λιποθύμησε στο καμαρίνι του ο Λευτέρης Πανταζής

Αναστάτωσε τους θαυμαστές του ο Λευτέρης Πανταζής, καθώς έχασε τις αισθήσεις του και λιποθύμησε στο νυχτερινό μαγαζί όπου τραγουδά με την Νατάσα Θεοδωρίδου και την Έλενα Παπαρίζου.

Αμέσως τον μετέφεραν στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί διέγνωσαν την αιτία του προβλήματος.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Espresso" το περιστατικό διαδραματίστηκε την περασμένη Κυριακή λίγο μετά τις τέσσερις τα ξημερώματα. Ο τραγουδιστής ένιωθε έντονη δυσφορία και ζαλάδα και όπως είπε και ο ίδιος με το ζόρι κατάφερε να φτάσει στο καμαρίνι του.

"Έπεσα κάτω ξερός. Από την αρχή του προγράμματος ένιωθα αδιαθεσία, αλλά δεν ήθελα να αφήσω το πρόγραμμα στη μέση και να φύγω. Όταν κατέβηκα από τη σκηνή ζαλιζόμουν και με δυσκολία πήγα μέχρι το καμαρίνι.

Ζήτησα νερό, αλλά μέχρι να μου το φέρουν λιποθύμησα. Δεν θυμάμαι τι έγινε ακριβώς. Μόλις συνήλθα, τους είδα όλους πάνω από το κεφάλι μου και έπειτα κοιμήθηκα για λίγο στον καναπέ που έχω στο καμαρίνι μου" δήλωσε ο τραγουδιστής.

Σύμφωνα με τους γιατρούς ο Λευτέρης Πανταζής έπαθε υπερκόπωση, καθώς το τελευταίο διάστημα το πρόγραμμά του είναι ιδιαίτερα φορτωμένο.

"Δεν μιλούσα ούτε στο τηλέφωνο. Με πήραν η Νατάσα και η Έλενα και δεν είχα τη δύναμη να σηκώσω το τηλέφωνο. Από την Πέμπτη αισθάνομαι καλύτερα. Αλλά προσπαθώ να μαζέψω τις δυνάμεις μου για να βρεθώ και πάλι κοντά στους φίλους μου και να εμφανιστώ στο μαγαζί το βράδυ της Παρασκευής", τόνισε ο ερμηνευτής.radar.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου