19.12.15

ΦΩΤΟ - Αυτή είναι η Μις Κόσμος 2015: Ισπανίδα, 23χρονη, κουκλάρα και με... πτυχία


Αυτή είναι η Μις Κόσμος 2015: Ισπανίδα, 23χρονη, κουκλάρα και με... πτυχία (φωτό)

Είναι 23 χρονών, κατάγεται από την Ισπανία και τη λένε Μιρέια Λαλαγκούνα. 
Και είναι η Μις Κόσμος 2015 μετά το σχετικό διαγωνισμό που φέτος πραγματοποιήθηκε στην Κίνα.

Η πανέμορφη Σπανιόλα μας έρχεται από τη Βαρκελώνη και δεν είναι μόνο εξωπραγματικά όμορφη. Εχει πτυχείο στη φαρμακολογία και σκοπός της είναι  να κάνει μάστερ και στη διατροφολογία.
Εκτός από την ομορφιά και το κορμί, κατάφερε να πείσει τους κριτές και με το μυαλό, δίνοντας την ακόλουθη απάντηση: «Επειδή απλά είμαι όμορφη από έξω αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είμαι όμορφη και από μέσα. Πιστεύω ότι πρέπει να γίνω η επόμενη Μις Κόσμος γιατί πιστεύω στις δυνατές γυναίκες και πιστεύω ότι έχω κάτι μέσα μου που θα μου επιτρέψει να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Μπορούμε να βρούμε την ευτυχία βοηθώντας ο ένας τον άλλο».
Για την ιστορία, την πρώτη 5αδα συμπλήρωσαν η Μις Ρωσία, η Μις Ινδονησία, η Μις Λίβανος και η Μις Τζαμάικα.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου