29.12.17

Απίθανες χρεώσεις σε κινητά

Χρέωναν με διάφορα χρηματικά ποσά τους μηνιαίους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας για μηνύματα και κλήσεις που δεν έκανε ποτέ δεκτά. Βολιώτης ηλικίας 56 ετών, συνδρομητής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, κατήγγειλε στην εφημερίδα «ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ» Βόλου την απάτη που στήνεται με μηνύματα και κλήσεις από πενταψήφιους αριθμούς.

Ο 56χρονος ζημιώθηκε για το διάστημα από 15 Σεπτεμβρίου 2017 έως και 14 Οκτωβρίου 2017 με το ποσό των 20,17 ευρώ, για κλήσεις και μηνύματα που δεν είχε κάνει ο ίδιος.
Ο καταναλωτής απευθύνθηκε σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και ζήτησε εξηγήσεις γι’ αυτό. Η απάντηση που του δόθηκε ήταν ότι οι χρεώσεις αφορούσαν σε πενταψήφιο αριθμό που ανήκει σε εταιρεία.
«Υπήρχε όμως μηδενικός χρόνος ομιλίας στις επίμαχες κλήσεις, ενώ τα μηνύματα δεν τα είχα κάνει δεκτά», είπε ο 56χρονος, ο οποίος δήλωσε εξοργισμένος με την απάτη που στήνεται και τα ποσά που χρεώνονται καταναλωτές χωρίς να λαμβάνουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες τις οποίες καλούνται να πληρώσουν.
Ο 56χρονος προχώρησε έτσι σε φραγή κλήσεων από την επίμαχη εταιρεία, ώστε να μη δέχεται ούτε τηλεφωνήματα ούτε και μηνύματα. Παρόλα αυτά, στον επόμενο λογαριασμό χρεώθηκε με άλλες έξι κλήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μέχρι να γίνει η φραγή, και τον χρέωσαν με ποσό της τάξης των 12 ευρώ.
«Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας φαίνεται ότι δεν με προστάτεψε από την επίμαχη εταιρεία που χρεώνει καταναλωτές με διάφορα χρηματικά ποσά. Είτε δεν με προστάτεψε είτε έχει συνεργασία μαζί της», κατήγγειλε ο συνδρομητής στην εφημερίδα, ο οποίος περιμένει να δει τον επόμενο λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας προκειμένου να διαπιστώσει εάν θα υπάρχει και καινούργια ζημία.
«Οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί με τις κλήσεις και τα μηνύματα που δέχονται. Να μην ανταποκρίνονται σε πενταψήφια νούμερα. Πίσω από τις κλήσεις και τα μηνύματα κρύβονται καλοστημένες απάτες», προειδοποιεί ο 56χρονος, ο οποίος προτίθεται να ερευνήσει και περαιτέρω το θέμα προκειμένου να διαπιστώσει τα πλήρη στοιχεία της επίμαχης εταιρείας και τον τρόπο με τον οποίο αυτή δρα.
«Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας φαίνεται ότι καλύπτουν ή τουλάχιστον δεν προστατεύουν τους καταναλωτές από άσκοπες και ύποπτες χρεώσεις», πρόσθεσε ο ίδιος και διερωτήθηκε:  
«Εάν η χρέωση που είχα αντιστοιχούσε στα προαναφερόμενα ποσά για κλήσεις με μηδενικούς χρόνους ομιλίας και απορριπτόμενα επί της ουσίας sms, τότε για κάποιον συνδρομητή που ανταποκρίνεται στις επίμαχες κλήσεις και τα μηνύματα, ποια είναι;»
Να επισημανθεί ότι οι αναφορές-καταγγελίες που έγιναν στον Συνήγορο του Καταναλωτή με ανάλογο περιεχόμενο το πρώτο εννεάμηνο του 2017 πανελλαδικά, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα ήταν αυξημένες κατακόρυφα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Ναυτεμπορικής» ανήλθαν στις 2.181, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 55,6%.
Σε αυτή την κατεύθυνση, η ανεξάρτητη αρχή έχει ζητήσει από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων τη λήψη προληπτικών μέτρων, με βασικότερο, την τροποποίηση και τη συμπλήρωση του Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, ώστε να προστατευθούν αποτελεσματικά τα δικαιώματα των καταναλωτών.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου