Πολλές εταιρείες αλλάζουν την πολιτική τους
όσον αφορά την παρουσία τους στις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτων και δεν
θα παρουσιάζουν πλέον τα αυτοκίνητά τους, δίπλα σε όμορφες κοπέλες.
Σύμφωνα με το Bloomberg, από την προσεχή Γενεύη κιόλας, θα έχουμε αισθητά μειωμένη παρουσία θηλυκών μοντέλων, καθώς εταιρείες όπως η Toyota, η Lexus, ο όμιλος FCA αλλά και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, προτιμούν άνδρες οι οποίοι θα λύνουν τις απορίες των επισκεπτών.
Το σκάνδαλο Ουάινσταιν φαίνεται ότι έχει επηρεάσει σημαντικά και το χώρο του αυτοκινήτου, καθώς μετά τα grid girls, που εν πολλοίς ήρθαν έπειτα από πιέσεις του κινήματος #Metoo, τώρα οι εταιρείες αυτοκινήτων προσανατολίζονται είτε οι κοπέλες που θα υπάρχουν στα περίπτερά τους, να δείχνουν λιγότερα, φορώντας λιγότερο αποκαλυπτικά ρούχα, είτε να υπάρχουν άνδρες σε ρόλους βοηθητικούς προς τους επισκέπτες.
Είναι χαρακτηριστικά τα λόγια εκπροσώπου του ομίλου FCA, ο οποίος τόνισε, «Τους επισκέπτες στο περίπτερό μας θα τους υποδέχονται γυναίκες και άνδρες, των οποίων το έργο θα είναι να μιλούν για τα αυτοκίνητά μας. Ο όμιλος PSA δεν θα μεταφέρει μια υποβαθμισμένη εικόνα για κανέναν, ούτε για γυναίκες ούτε για άντρες».
Το ίδιο περίπου δήλωσε και η εκπρόσωπος της Nissan, η οποία έχει σταματήσει από πέρσι να προσλαμβάνει γυναίκες μοντέλα για τα περίπτερά της στις εκθέσεις αυτοκινήτων. «Οι καιροί έχουν αλλάξει και έχει μεγαλύτερο νόημα να απασχολούμε ειδικούς για τα αυτοκίνητα, καθώς τέτοια πουλάμε».
gazzetta
Σύμφωνα με το Bloomberg, από την προσεχή Γενεύη κιόλας, θα έχουμε αισθητά μειωμένη παρουσία θηλυκών μοντέλων, καθώς εταιρείες όπως η Toyota, η Lexus, ο όμιλος FCA αλλά και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, προτιμούν άνδρες οι οποίοι θα λύνουν τις απορίες των επισκεπτών.
Το σκάνδαλο Ουάινσταιν φαίνεται ότι έχει επηρεάσει σημαντικά και το χώρο του αυτοκινήτου, καθώς μετά τα grid girls, που εν πολλοίς ήρθαν έπειτα από πιέσεις του κινήματος #Metoo, τώρα οι εταιρείες αυτοκινήτων προσανατολίζονται είτε οι κοπέλες που θα υπάρχουν στα περίπτερά τους, να δείχνουν λιγότερα, φορώντας λιγότερο αποκαλυπτικά ρούχα, είτε να υπάρχουν άνδρες σε ρόλους βοηθητικούς προς τους επισκέπτες.
Είναι χαρακτηριστικά τα λόγια εκπροσώπου του ομίλου FCA, ο οποίος τόνισε, «Τους επισκέπτες στο περίπτερό μας θα τους υποδέχονται γυναίκες και άνδρες, των οποίων το έργο θα είναι να μιλούν για τα αυτοκίνητά μας. Ο όμιλος PSA δεν θα μεταφέρει μια υποβαθμισμένη εικόνα για κανέναν, ούτε για γυναίκες ούτε για άντρες».
Το ίδιο περίπου δήλωσε και η εκπρόσωπος της Nissan, η οποία έχει σταματήσει από πέρσι να προσλαμβάνει γυναίκες μοντέλα για τα περίπτερά της στις εκθέσεις αυτοκινήτων. «Οι καιροί έχουν αλλάξει και έχει μεγαλύτερο νόημα να απασχολούμε ειδικούς για τα αυτοκίνητα, καθώς τέτοια πουλάμε».
gazzetta