Δυναμική είσοδο στην
αγορά των μικρών «καταστημάτων γειτονιάς» επιχειρεί η ΑΒ Βασιλόπουλος,
με το νέο επιχειρηματικό μοντέλο franchise - μοντέλο δικαιόχρησης «Το
δικό σου» AB Shop&Go, που αποτελεί εξέλιξη του ήδη δοκιμασμένου και
επιτυχημένου μοντέλου της, AB Shop&Go.
Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Λεωνίδας Βρεττάκος, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, η αγορά των μικρών «καταστημάτων γειτονιάς» (convenience stores) αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς στην Ελλάδα. Ειδικότερα στην Αττική η αγορά υπολογίζεται στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά στην Ελλάδα στο 1 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον κ. Βρεττάκο, το πλάνο ανάπτυξης της ΑΒ Βασιλόπουλος περιλαμβάνει την δημιουργία 100 franchise καταστημάτων σε πέντε χρόνια,
με στόχο την απόκτηση μεριδίου αγοράς 50% στην Αττική, σε βάθος δεκαετίας.
Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Λεωνίδας Βρεττάκος, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, η αγορά των μικρών «καταστημάτων γειτονιάς» (convenience stores) αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς στην Ελλάδα. Ειδικότερα στην Αττική η αγορά υπολογίζεται στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά στην Ελλάδα στο 1 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον κ. Βρεττάκο, το πλάνο ανάπτυξης της ΑΒ Βασιλόπουλος περιλαμβάνει την δημιουργία 100 franchise καταστημάτων σε πέντε χρόνια,
με στόχο την απόκτηση μεριδίου αγοράς 50% στην Αττική, σε βάθος δεκαετίας.