7.9.18

ΦΩΤΟ - Συγκλονίζει το τελευταίο γράμμα της 21χρονης που κρεμάστηκε μέσα στο αστυνομικό τμήμα

Μία ιστορία βγαλμένη από αρχαίο δράμα θυμίζει η ζωή της 21χρονης Δήμητρας Λέτσιου, της όμορφης κοπέλας από την Βαρβάσαινα της Ηλείας, η οποία την Δευτέρα τα ξημερώματα, έβαλε τέλος στην ζωή της με κορδόνι στα κρατητήρια του ΑΤ Πεντέλης, ακριβώς μια μέρα πριν από τη μεταγωγή της στις φυλακές Κορυδαλλού.
Μιλώντας αποκλειστικά στο protohema.gr η 60χρονη μητέρα της Χαραλαμπία Λέτσιου, υπογράμμισε πως η κόρη της δεν είχε λόγο να βάλει τέλος στην ζωή της ενώ το προηγούμενο βραδύ μιλούσαν στο τηλέφωνο και τις περιέγραφε τα όνειρα της.
 Όπως καταγγέλλει η μητέρα, η 21χρονη κοπέλα αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα υγείας, τα οποία δεν έπρεπε οι αστυνομικοί να αγνοήσουν, ενώ της είναι αδιανόητο το πώς της επέτρεψαν να μπει στο κελί με παπούτσια που είχαν κορδόνια. «Με πήραν τηλέφωνο την Δευτέρα και μου ανακοίνωσαν τον θάνατο του παιδιού μου.
-Η κόρη σας αυτοκτόνησε- μου είπαν, -κρεμάστηκε με κορδόνι-. Τα ‘χασα, δεν το πίστευα, έπεσα από τα σύννεφα, μου έδωσαν ένα άλλο τηλέφωνο να πάρω ώστε να διευθετηθούν κάποια πράγματα. Δεν θυμάμαι τίποτα, έπαθα σοκ, δεν ξέρω τι έχει γίνει και δεν πιστεύω κανένα.
Το βράδυ της Κυριακής, είχα μιλήσει μαζί της και ήταν σε καλή διάθεση, χρειαζόταν θεραπεία και έπρεπε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, όμως δεν έγινε κάτι τέτοιο, αναρωτιέμαι ποιος ανεύθυνος άφησε το παιδί να κρατηθεί στο κελί με τα κορδόνια του παπουτσιού του. Μου έλεγε πως όλα πάνε καλά και όταν θα βγει από την φυλακή θα ξαναφτιάχναμε τις ζωές μας…» λέει απαρηγόρητη η άτυχη 60χρονη.
Η Δήμητρα μεγάλωσε με την μητέρα της και την περιουσία τους διαχειριζόταν ένας άλλος άνθρωπος τον οποίο άφησε ως διαχειριστή ο ο εκλιπών πατέρας της. «Το κοριτσάκι μου είναι ορφανό από πατέρα γιατί εκείνος έφυγε νωρίς από την παλιοαρρώστια και της στοίχισε πολύ.
Ήταν η μοναδική κληρονόμος μέσα σε μια καλή περιουσία που άφησε ο σύζυγός μου. Όμως έβαλε να την διαχειριστεί ένας ξένος, που εμπιστευόταν έως τότε καθώς θεώρησε ότι θα ήταν καλύτερα για την κόρη μας αλλά και για μένα που δεν γνωρίζαμε από αυτά.
Το παιδί μου το σκότωσαν όλοι μαζί, πρώτα το έμπλεξαν και μετά λίγο-λίγο της έτρωγαν την περιουσία και την ζωή. Δεν μπορώ να το πιστέψω, ήταν ότι πολυτιμότερο είχα. Μια μέρα πριν μου πουν ότι αυτοκτόνησε, μιλούσαμε στο τηλέφωνο και μου έλεγε πως θα έρθει σε μένα πίσω, στην μάνα του» είπε και έκλεισε το τηλέφωνο με πόνο.
Η 21χρονη Δήμητρα-Μαρία Λέτσιου αφού τελείωσε το σχολείο έφυγε από την Ηλεία και έμπλεξε με διάφορους περιθωριακούς τύπους οι οποίοι μόνο κακό της έκαναν και ο συνδυασμός των οικογενειακών προβλημάτων με την νέα της ζωή ήταν καταστροφικός, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στη φυλακή.
Από εκεί ανέπτυξε περισσότερο τις σχέσεις με την μητέρα της καθώς της έγραφε συνέχεια και μέσα από τα γράμματα της, αναγνώριζε τα λάθη της, ενώ άφηνε και ελπίδες για το μέλλον, τονίζοντας την ανάγκη της να ξαναφτιάξει την χαμένη της οικογένεια, βάζοντας προτεραιότητα την μητέρα και τη γιαγιά της.
Το τελευταίο γράμμα της 21χρονης πριν βάλει τέλος στην ζωή της Τα γράμματα της Δήμητρας συγκινούν και λυγίζουν και τους πιο δυνατούς, καθώς μέσα από αυτά διαφαίνεται ο πόνος που βίωσε. «Αγαπητή μαμά, Σου γράφω γιατί θέλω να ξέρεις ότι ασχέτως που τσακωνόμασταν συνέχεια, μου λείπεις, Να είσαι δυνατή, να με περιμένεις να βγω, να κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια να είμαστε πάλι καλά και να φτιάξουμε το σπίτι μας.
Δεν θέλω να σκέφτεσαι τα κληρονομικά, μην σκας με αυτά, να σκέφτεσαι το γιατί ο μπαμπάς έκανε αυτή την επιλογή.
Ούτε εγώ έχω κάτι άλλο, θα παλέψω να αποκτήσω, θα προσπαθήσω να γίνω αυτό που ο μπαμπάς ονειρευόταν. Τίποτα δεν τελείωσέ ακόμα. Όσον αφορά το ταξί μην αγχώνεσαι. Άστο, ξέχνα το.
Ξέρω μητέρα, κουράστηκες για να έχεις, αλλά αφού αυτό ήθελε αυτό θα γίνει. Πρέπει να σκεφτόμαστε το πώς θα ξαναφτιάξουμε την οικογένεια μας και όχι να το βάζουμε κάτω. Να μην αφήσεις το σπίτι μέχρι να βγω, μετά θα βρω δουλειά και θα είναι όλα καλά.
 Εγώ δεν έχω άλλον, μάνα μου είσαι, με μεγάλωσες, πόνεσες, έκλαψες και πολλά ακόμα. Κουράγιο κάνω, θα περάσουν όλα θα το δεις, Να προσέχεις την υγεία σου και τίποτα άλλο! Μου λείπεις!
Εδώ στην φυλακή παλεύω κάθε μέρα, με τον εαυτό μου. Μαθαίνω να είμαι σωστή, πρώτα σε μένα και μετά οι άλλοι. Εντάξει, δύσκολα, ξε-δύσκολα έκανα λάθος και το πληρώνω.
Τώρα που δεν πίνω βρίσκω σιγά-σιγά τον εαυτό μου. Λένε αν μπεις στην φυλακή χειρότερος βγαίνεις… προσπαθώ να βγω καλύτερη.
Να πεις στην γιαγιά ΄’ότι μου λείπει και την αγαπώ. Να την προσέχεις.
Θέλω πολύ να σας δω και εντάξει, αν μπορείς να έρθεις κάποια στιγμή, πάρε και τη γιαγιά.
Αρε μάνα, Άρε γιαγιά πόσο μου λείπετε.
Έχασα το σπίτι μου, έχασα την οικογένεια μου, αλλά θα βγω!»
Το χρονικό της αυτοκτονίας
 Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά από την αστυνομική έρευνα, η 21χρονη κοπέλα βρέθηκε κρεμασμένη με κορδόνι παπουτσιού μέσα στο κρατητήριο του ΑΤ Πεντέλης, στο κάγκελο του παραθύρου της πόρτας.
Η επίσημη ενημέρωση του Γραφείου Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας κάνει λόγο για αυτοχειρία. Η 21χρονη Μαρία-Δήμητρα κρατούνταν προσωρινά στο ΑΤ Πεντέλης από την Ασφάλεια Πεύκης και είχε διαταχθεί η μεταγωγή της στις φυλακές Κορυδαλλού με εισαγγελική εντολή.
Ωστόσο, η μεταγωγή δεν έγινε ποτέ καθώς η κοπέλα βρέθηκε απαγχονισμένη λίγο μετά τις 10 το πρωί, μέσα στο κρατητήριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ακριβείς συνθήκες του θανάτου της 21χρονης διερευνώνται διεξοδικά και ήδη έχει δοθεί εντολή για τη διεξαγωγή Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης για το πώς βρέθηκαν τα κορδόνια στην κατοχή της κοπέλας μέσα στο κρατητήριο και ποιος ευθύνεται, αφού κάτι τέτοιο δεν είναι επιτρεπτό.


protothema.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου