30.5.19

"ΕΦΤΑ ΡΟΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΔΩΜΑ"

Για να καταλάβουμε όλοι το πού βρισκόμαστε όχι μόνο πολιτικά, αλλά και αυτοδιοικητικά, αυτές τις μέρες βγήκαν όλα τα αστέρια στη φόρα!
Ολοι οι αετοί που θέλανε να καθίσουν η και που έχουν καθίσει στις καρέκλες των δημαρχείων κλπ !
Ετσι μαθαίνω διάφορα , και διαβάζω στον τύπο και εγώ όπως και εσείς, και βγάζουμε τα συμπεράσματά μας….
Μαθαίνω λοιπόν ότι κάποιος υποψήφιος για περιφερειακός σύμβουλος, δεν πήγαινε μόνος του να δει πολίτες ψηφοφόρους και να δώσει καρτουλες !
Είχε προσλάβει νεαρό υπάλληλο που μοίραζε, και αυτός καθόταν στο αυτοκίνητο σαν Βούδας!...
Επίσης δεν μπορεί να μη σας έκανε εντύπωση ,ο δήμαρχος που τα έβαλε με τους συνεργάτες του και λίγο-πολύ τους έβρισε, γιατί αυτοι λέει τον ρίξανε, και έχασε τις εκλογές..
Εδω κολαει δήμαρχε η παραλλαγή του τραγουδιού “ Εφτα ρομα σε ενα δωμα , ποιον να ψηφι χωρίς ευρα “ …..
Αμ ο άλλος;
ο πρώην αντιδήμαρχος της Καλαμάτας που πήγε στο ΚΤΕΟ και τσακώθηκε και τον κυνηγούσαν με το τσεκούρι;;
Μα πού τους βρήκαμε όλους αυτούς; τους ψάχναμε χρόνια;
Το κόμμα να τους προτείνει και ας είναι και για το Βαλτέτσι!!!
Πιο τίμιος ήτανε ο άλλος ο αντιδήμαρχος στη Λευκάδα, που δεν ψήφισε ούτε τον εαυτό του!
Εκανε την αυτοκριτική του ο άνθρωπος και είπε ότι δεν αξίζω ,ας ρίξω την ψήφο κάπου να πιάσει τόπο, και το έκανε!
Όσον αφορά το δεύτερο γύρο; θα είναι με πίτα…. κομματική υποστήριξη!
Τώρα μου πήρε φανερά τα πάνω της η Νέα Δημοκρατία;
 Οπου υπάρχει δικός μας, σπρώξτε παιδιά να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα!
Και ας πάει η ανεξαρτησία στο καλό μέχρι τις επόμενες εκλογές!
Στο τέλος το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το τραγούδι του Ρασουλη : “ Δήμαρχος εγώ δεν είμαι για να μου παραπονιέσαι, στον Καρποζηλο να πας και μαζί του να ξηγιέσαι “ Οπα !!

Θοδωρος Γαλανοπουλος

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου