Ο
τελικός του Master Chef 3 εκτόξευσε την τηλεθέαση του Star σε ποσοστά που κανείς δεν φανταζόταν.
Ο Μανώλης και η Σπυριδούλα που
μαγείρεψαν στην τριήμερη δοκιμασία, κράτησαν τόσο ψηλά το ενδιαφέρον του κοινού
που σχεδόν κανένας δεν κατάφερε να πλησιάσει μέχρι τώρα στην
τρέχουσα τηλεοπτική περίοδο.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, ο τελικός του Master Chef 3 την Τετάρτη σημείωσε ποσοστό 33,1% (μέσο όρο) στο γενικό κοινό και 42% (επίσης μέσο όρο) στο δυναμικό κοινό.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, ο τελικός του Master Chef 3 την Τετάρτη σημείωσε ποσοστό 33,1% (μέσο όρο) στο γενικό κοινό και 42% (επίσης μέσο όρο) στο δυναμικό κοινό.
Η τηλεθέαση του διαγωνισμού ανέβαινε συνεχώς όσο
πλησίαζε το φινάλε. Μάλιστα στο τελευταίο τέταρτο άγγιξε το αστρονομικό 61%!
Δείτε τον πίνακα τηλεθέασης και συγκρίνεται προγράμματα προεκλογικά, ψυχαγωγικά και άλλα:
Γενικό κοινό: Master Chef 33,1%, Μην αρχίζεις τη μουρμούρα 22,7%,
Δείτε τον πίνακα τηλεθέασης και συγκρίνεται προγράμματα προεκλογικά, ψυχαγωγικά και άλλα:
Γενικό κοινό: Master Chef 33,1%, Μην αρχίζεις τη μουρμούρα 22,7%,
Το
τατουάζ 22,1%, Survivor 11,5%, Εκλογές 2019 (ΑΝΤ1) 4,3%
Δυναμικό κοινό (μέχρι 45 ετών) Master Chef 42%, Μην αρχίζεις τη μουρμούρα 22,9%, Το τατουάζ 18,3%, Survivor 9,2%, Εκλογές 2019 (ΑΝΤ1) 3,2%.
Δυναμικό κοινό (μέχρι 45 ετών) Master Chef 42%, Μην αρχίζεις τη μουρμούρα 22,9%, Το τατουάζ 18,3%, Survivor 9,2%, Εκλογές 2019 (ΑΝΤ1) 3,2%.
Κι
όπως ανακοινώθηκε λίγο πριν το τέλος του προγράμματος «ετοιμαστείτε για το Master Chef 4»