25.3.11

Έφτιαξε προφίλ για απατημένες... στο facebook !!

Η «απατημένη σύζυγος» κάνει θραύση τον τελευταίο καιρό στο facebook, όπου αποφάσισε να δημιουργήσει ξεχωριστό προφίλ και μέσω αυτού να αναζητήσει ερωτικούς συντρόφους, μόνο και μόνο για να εκδικηθεί τον άνδρα της!
Την εντοπίσαμε στον γνωστό ιστότοπο και όπως είναι φυσικό, στο προφίλ της υπάρχουν φωτογραφίες της, στις οποίες όμως δεν αποκαλύπτεται το πρόσωπό της, ούτε υπάρχουν περισσότερα στοιχεία που να φανερώνουν την ταυτότητά της. Η ίδια, ωστόσο, στη σελίδα με τις πληροφορίες για τον εαυτό της έχει γράψει ότι κατάγεται από την Αθήνα, αλλά κατοικεί και εργάζεται στην Αχαΐα, ενώ είναι μητέρα δύο παιδιών! Και σε ένα μακροσκελές κείμενό της αναλύει με κάθε λεπτομέρεια τους λόγους που την οδήγησαν στην απόφασή της να φτιάξει ένα προφίλ στο facebook κρύβοντας τα στοιχεία της και να ψάξει για ερωτικές περιπέτειες. Όπως αναφέρει, υπήρξε υποταγμένη και πιστή σύζυγος για τον άντρα της, του οποίου κάλυπτε όλες τις ανάγκες. Όμως πρόσφατα ανακάλυψε στον υπολογιστή του γραφείου του ένα άλμπουμ ηλεκτρονικών φωτογραφιών του από τις δικές του ερωτικές συνευρέσεις με άλλες γυναίκες!
Έτσι η ίδια πήρε την απόφαση να τον εκδικηθεί. Και το λέει ξεκάθαρα, γράφοντας ότι: «Μοναδικός σκοπός της παρουσίας μου στο facebook είναι η εύρεση ερωτικών συντρόφων. Με ενδιαφέρουν άντρες, γυναίκες, ζευγάρια. Είμαι διαθέσιμη μόνο από Δευτέρα έως και Παρασκευή, τις απογευματινές κυρίως ώρες. Ραντεβού δίνετε σε ξενοδοχείο της επιλογής μου με τα έξοδα πάντα δικά μου και θα με βρείτε πάντα να φοράω μάσκα και με την επιλογή της αφαίρεσής της αποκλειστικά μόνο και σε μένα. Δεν είμαι καθημερινά στο facebook. Στείλτε μου μήνυμα και θα τα πούμε και τηλεφωνικά, αν με ενδιαφέρει. Από τηλέφωνο με απόκρυψη πάντα γιατί δεν δίνω τηλέφωνο ποτέ, ενώ δεν θα με βρείτε ποτέ σε κάμερα. Αν δεν σας απαντήσω, απλά δεν με ενδιαφέρει η συνέχεια μαζί σας. Έχω δύο κόρες και έχω υποχρέωση για τη διασφάλιση του απορρήτου μου. Αν δεν συμφωνείτε με τα ανωτέρω, παρακαλώ μην ενοχλείτε». dete.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου