24.3.11

Τι φοβάται η Τατιάνα Στεφανίδου ;

Η Τατιάνα  αποκαλύπτει την μεγαλύτερη φοβία της !!
Η Τατιάνα Στεφανίδου εκμυστηρεύτηκε τον μεγαλύτερο φόβο της κατά την διάρκεια της εκπομπής της, την Πέμπτη, όπου ήταν καλεσμένη η Κάτια Δανδουλάκη.
«Ένα πράγμα που εγώ προσωπικά φοβάμαι πάρα πολύ στη ζωή μου είναι η μοναξιά, το να μείνω μόνη μου. Φοβάμαι το να μπω στο σπίτι και να είναι άδειο. Παθαίνω πανικό. Ήδη το σκέφτομαι που τα παιδιά μου θα φύγουν για να πάνε να σπουδάσουν», είπε η 40χρονη παρουσιάστρια.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η Τατιάνα Στεφανίδου ρώτησε την Κάτια Δανδουλάκη αν έχει κουραστεί να δουλεύει, εξηγώντας πως η ίδια το νιώθει κατά καιρούς: «Δεν έχεις κουραστεί; Εγώ -που είμαι πιο νέα από εσένα- σκέφτομαι ότι “έχω και πέντε φράγκα στην μπάντα, κάποια στιγμή να ξεκουραστώ, να πάω και ένα ταξίδι στο εξωτερικό και να μη σκέφτομαι”».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου