Στενάζει η αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς οι ιδιοκτήτες των μεγάλων κυβικών προσπαθούν να απαλλαγούν από τα οχήματά τους λόγω της υψηλής φορολογίας και της μεγάλης κατανάλωσης καυσίμων. Επακόλουθο αυτής της κατάστασης είναι να μην υπάρχουν αγοραστές παρά τις ελκυστικές τιμές που κυκλοφορούν στις μάντρες. Το γεγονός αυτό οδήγησε τον Βουλευτή της ΝΔ Μάξιμο Χαρακόπουλο να καταθέσει σχετική ερώτηση στη Βουλή,
Η απάντηση του κ. Δημ.Κουσελά στο Θεσσαλό πολιτικό έχει ως εξής: «Με τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν.3833/2010 (ΦΕΚ 40/Α/15.3.2010), όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Ν. 3845/2010 (ΦΕΚ 65Α/6-5-2010) επιβλήθηκε ειδικός φόρος σε ορισμένα είδη πολυτελείας μεταξύ των οποίων και τα επιβατικά οχήματα, καινούργια και μεταχειρισμένα ανεξαρτήτου χώρας προέλευσης και αναπροσαρμόστηκαν τα φορολογικά κλιμάκια και οι συντελεστές του φόρου πολυτελείας για τα επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα.
Με τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 8 του Ν. 3899/2010 (ΦΕΚ 212/Α) «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του προγράμματος στήριξης της ελληνικής οικονομίας» τροποποιήθηκε προς το ευνοϊκότερο το άρθρο 17 του Ν.3833/2010, με αναδιάρθρωση των χαμηλών φορολογικών κλιμακίων του φόρου πολυτελείας, τόσο των καινούργιων όσο και των μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων.
Τέλος, με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 8 του ίδιου νόμου, θεσπίστηκε το μέτρο της απόσυρσης με το οποίο προβλέπεται η παραλαβή καινούργιου επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης με μειωμένο τέλος ταξινόμησης, που τελωνίζεται σε αντικατάσταση αποσυρόμενου από την κυκλοφορία προς καταστροφή επιβατικού οχήματος, του οποίου η άδεια κυκλοφορίας έχει εκδοθεί μέχρι 31/12/1998 και αποσκοπεί τόσο στην τόνωση της αγοράς του αυτοκινήτου όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος».
Η απάντηση του κ. Δημ.Κουσελά στο Θεσσαλό πολιτικό έχει ως εξής: «Με τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν.3833/2010 (ΦΕΚ 40/Α/15.3.2010), όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Ν. 3845/2010 (ΦΕΚ 65Α/6-5-2010) επιβλήθηκε ειδικός φόρος σε ορισμένα είδη πολυτελείας μεταξύ των οποίων και τα επιβατικά οχήματα, καινούργια και μεταχειρισμένα ανεξαρτήτου χώρας προέλευσης και αναπροσαρμόστηκαν τα φορολογικά κλιμάκια και οι συντελεστές του φόρου πολυτελείας για τα επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα.
Με τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 8 του Ν. 3899/2010 (ΦΕΚ 212/Α) «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του προγράμματος στήριξης της ελληνικής οικονομίας» τροποποιήθηκε προς το ευνοϊκότερο το άρθρο 17 του Ν.3833/2010, με αναδιάρθρωση των χαμηλών φορολογικών κλιμακίων του φόρου πολυτελείας, τόσο των καινούργιων όσο και των μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων.
Τέλος, με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 8 του ίδιου νόμου, θεσπίστηκε το μέτρο της απόσυρσης με το οποίο προβλέπεται η παραλαβή καινούργιου επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης με μειωμένο τέλος ταξινόμησης, που τελωνίζεται σε αντικατάσταση αποσυρόμενου από την κυκλοφορία προς καταστροφή επιβατικού οχήματος, του οποίου η άδεια κυκλοφορίας έχει εκδοθεί μέχρι 31/12/1998 και αποσκοπεί τόσο στην τόνωση της αγοράς του αυτοκινήτου όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος».