Με δανεικά ή εις βάρος των αποταμιεύσεών του ζει το 49% των καταναλωτών του νομού Θεσσαλονίκης, από 40% τον Μάρτιο, ίσα-ίσα τα φέρνουν βόλτα το 41%, από 48%, ενώ το ποσοστό των νοικοκυριών που δηλώνει ότι αποταμιεύει (λίγο ή πολύ) έπεσε για πρώτη φορά κάτω του 10%.
Αυτό προκύπτει από την τελευταία έρευνα του «Βαρόμετρου» του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ). Το Ευρωβαρόμετρο διεξάγεται δυο φορές το χρόνο (Μάρτιο και Σεπτέμβριο), με χρήση των ερωτηματολογίων που χρησιμοποιούνται από το ΙΟΒΕ και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Οι καταναλωτές του νομού Θεσσαλονίκης εμφανίζονται σχεδόν απόλυτα απαισιόδοξοι και σύμφωνα με την έρευνα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώνεται στις -76 μονάδες, από -63 τον Μάρτιο και με τον αντίστοιχο σε εθνικό επίπεδο να διαμορφώνεται στις -74 μονάδες και στην ΕΕ στις -19 μονάδες.
Από την έρευνα, που διεξήχθη στο δεύτερο 15νθήμερο του Σεπτεμβρίου, προκύπτει ότι το μέσο μηνιαίο οικογενειακό εισόδημα των καταναλωτών από το Μάρτιο 2009 μέχρι το Σεπτέμβριο 2011, μειώθηκε κατά 27% (από τα 2.525 ευρώ σε 1.847 ευρώ). Οι καταναλωτές δεν φαίνονται διατεθειμένοι να προβούν σε σημαντικές αγορές (αγορά αυτοκινήτου ή σπιτιού), ενώ «βλέπουν», περαιτέρω επιδείνωση της δικής τους οικονομικής τους κατάστασης, αλλά και της χώρας.
Μέσω της έρευνας, φαίνεται δε ότι έχει ενταθεί η απαισιοδοξία τους για την μελλοντική εξέλιξη του πληθωρισμού, ενώ καταγράφεται εξαιρετικά χαμηλή και επιδεινούμενη η πρόθεσή τους για αποταμίευση.
Αυτό προκύπτει από την τελευταία έρευνα του «Βαρόμετρου» του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ). Το Ευρωβαρόμετρο διεξάγεται δυο φορές το χρόνο (Μάρτιο και Σεπτέμβριο), με χρήση των ερωτηματολογίων που χρησιμοποιούνται από το ΙΟΒΕ και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Οι καταναλωτές του νομού Θεσσαλονίκης εμφανίζονται σχεδόν απόλυτα απαισιόδοξοι και σύμφωνα με την έρευνα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώνεται στις -76 μονάδες, από -63 τον Μάρτιο και με τον αντίστοιχο σε εθνικό επίπεδο να διαμορφώνεται στις -74 μονάδες και στην ΕΕ στις -19 μονάδες.
Από την έρευνα, που διεξήχθη στο δεύτερο 15νθήμερο του Σεπτεμβρίου, προκύπτει ότι το μέσο μηνιαίο οικογενειακό εισόδημα των καταναλωτών από το Μάρτιο 2009 μέχρι το Σεπτέμβριο 2011, μειώθηκε κατά 27% (από τα 2.525 ευρώ σε 1.847 ευρώ). Οι καταναλωτές δεν φαίνονται διατεθειμένοι να προβούν σε σημαντικές αγορές (αγορά αυτοκινήτου ή σπιτιού), ενώ «βλέπουν», περαιτέρω επιδείνωση της δικής τους οικονομικής τους κατάστασης, αλλά και της χώρας.
Μέσω της έρευνας, φαίνεται δε ότι έχει ενταθεί η απαισιοδοξία τους για την μελλοντική εξέλιξη του πληθωρισμού, ενώ καταγράφεται εξαιρετικά χαμηλή και επιδεινούμενη η πρόθεσή τους για αποταμίευση.