20.12.11

Τα πιο αστεία γράμματα στον Αη Βασίλη


Αυτά είναι τα πιο αστεία γράμματα προς τον Άγιο Βασίλη, όπως τα έστειλαν στα ΕΛ.ΤΑ. παιδάκια απ' όλη την χώρα. 

Τα περισσότερα γράμματα, δεν ανέγραφαν ευκρινή στοιχεία... παραλήπτη, πολύ απλά η διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ. είχε δώσει εντολή όλα τα γράμματα να συγκεντρώνονται σε κάποιο ειδικό γραφείο και σε όποιες περιπτώσεις μπορούν να κάνουν ότι μπορούν.
Τα πιο αστεία γράμματα στον Άγιο Βασίλη

Όμως, πριν λίγες ημέρες τα ΕΛ.ΤΑ. εξέδωσαν λεύκωμα με παλαιά γράμματα μικρών παιδιών. Διαβάστε μερικά αποσπάσματα, όπως τα ξεχώρισε η "Ελευθεροτυπία":

"Ήμουν καλό παιδάκι αλλά όχι και αγγελούδι. Μην με αδικήσεις και δεν μου φέρεις δώρο θα κλαίω 2 μέρες".


"Αγαπητέ Αι-Βασίλη,

Πάνω απ' όλα το... Νευροκόπι

Σήμερα έμαθα τη διεύθυνση σου και αποφάσισα να σου στείλω το γράμμα μου, κατευθείαν στο σπίτι σου. Δώρο; Εδώ σε θέλω κάβουρα!! Λοιπόν Αϊ-Βασίλη μου το καλύτερο δώρο για εμάς τα παιδιά είναι η ειρήνη! Κατά βάθος Όμως, όλα θέλουμε ένα δώρο. Ότι και να είναι! Εγώ λοιπόν, φέτος, Αϊ-Βασίλη, Θα ήθελα να μου φέρεις ένα ωραίο λογοτεχνικό βιβλίο, με πολλές σελίδες και πολλά μυστήρια που δεν πρέπει να μείνουν ανεξιχνίαστα. Αλλά και να μη μου στείλεις τίποτα δεν θα παρεξηγηθώ, φτάνει να μην αποκλειστούμε στην Καβάλα και δεν πάμε στο Νευροκόπι!!!"

Το νου σου Αϊ-Βασίλη



"Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Θα ήθελα για την Πρωτοχρονιά να μου φέρεις ένα σκύλο ξανθό Labrador μέσα σε ένα μωβ κουτί με ροζ κορδέλα και το κουτί να έχει δυο τρύπες για να ανασαίνει. Α! μέσα στο κουτί να βάλεις νερό και κομμένες εφημερίδες. Στο ζήτησα και πέρσι αλλά δεν μου τον έφερες. Δεν παραπονέθηκα.

Όμως φέτος δεν θέλω αηδίες Άγιε Βασίλη. Φέρε μου το σκύλο αλλιώς αλίμονο σου!"

Η στιγμή της αλήθειας



"Αγαπητέ μου Αϊ-Βασίλη,

Να σου πω κάτι:

Εκείνα τα ωραία γράμματα που έβλεπες στα γράμματα που σου έστελνα όταν ήμουν 4ων χρονών δεν ήταν δικά μου ήταν της μαμάς μου."

Πάντα υπάρχει μία εναλλακτική

"Αι Βασίλη άμα τύχει και δεν δουλεύει το ασανσέρ ανέβα με τις σκάλες"

Υπάρχει μεζές για όλους

"Επίσης να μπεις από το μπαλκόνι, εκεί θα έχουμε βάλει 10 καρότα για τους ταράνδους σου και άλλα 10 κουλούρια για σένα."

Προπάντων οργάνωση

"... Αλλά για να σε διευκολύνω μέσα στο φακελάκι έχει μια λίστα και έχω σημειώσει ένα Χ σε αυτά που θέλω".





"Αη-Βασίλη

«Θέλω κι εγώ ένα δορω

Θέλω μια μπορτόζα"

... και μία σοκολάτα»



"Άγιε Βασίλη,

Ελπίζουμε το γράμμα μας να σε βρει καλά. Εμείς θα θέλαμε αν μπορείς να μας φέρεις: Θα ήθελα ένα πόνι με φτερά, μια κούκλα με φόρεμα και παπούτσια. Εγώ θα 'θελα ένα σκυλάκι, που έχει, ένα, κουμπάκι, που το πατάμε, και γαβγίζει, και τη μπάρμπι του μαγικού νησιού, και θα ήθελα ένα μικρόφωνο, που θα έχει ένα κουμπάκι, που το πατάο και ανοίγει,και όταν το ξαναπατάο,να κλείνει. Η μαμά μου θέλει μια σοκολάτα. Θα ήθελα και ένα σιντί με μουσική μπαλέτου.

Υστερογράφημα: Θα ξέρεις ότι πάω έκτη όμως δεν θα ξέρεις ότι θα καταθέσω στεφανι"

Μην με ξεχάσεις...



"Αγαπημένε μου Αη-Βασίλη.

Είμαι ένα μικρό κοριτσάκι 6,5 χρόνων και πηγαίνω δευτέρα δημοτικού. Ξέρω ότι είσαι πολύ γέρος αλλά πολύ γερός.

Στέλνω χαιρετίσματα σ' όλους τους νάνους σου που φτιάχνουν τα δώρα.

Θέλω μέσα στη σακούλα σου να βάλεις ένα πάρα πολύ μεγάλο δώρο. Και για μένα. Να πας σ' όλα τα παιδάκια του κόσμου όλλα και σε εμένα".

Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του λευκώματος των ΕΛΤΑ "Γράμμα στον Αϊ Βασίλη", από το οποίο και αντιγράψαμε μερικές επιστολές, θα διατεθούν σε ιδρύματα για τα παιδιά.

Τα κείμενα είναι αυτούσια.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου