20.12.11

Ένα επίκαιρο χριστουγεννιάτικο ανέκδοτο....Γράμμα στο Αη Βασίλη και τα ΕΛΤΑ

Άγιος Βασίλης και ΕΛΤΑ

Ένα φτωχό παιδάκι στέλνει γράμμα στον Άγιο Βασίλη. Στα ΕΛΤΑ όμως ανοίγουν το γράμμα και διαβάζουν:
– Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, είμαστε πολύ φτωχοί. Δεν έχουμε να φάμε και τα ρούχα μας είναι παλιά. Σε παρακαλώ στείλε μας 3.000 € να περάσουμε κι εμείς καλά Χριστούγεννα.
Συγκινημένοι οι υπάλληλοι στο ταχυδρομείο κάνουν έρανο, μαζεύουν 1.000 € και τα σέλνουν στη διεύθυνση του φτωχού παιδιού.
Την επόμενη χρονιά ξανά το παιδί γράφει γράμμα στον Άγιο Βασίλη, το ανοίγουν οι υπάλληλοι στα ΕΛΤΑ και το διαβάζουν:
– Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, σ' ευχαριστώ πολύ για τα χρήματα που μου έστειλες πέρσι. Αν μου στείλεις και φέτος, σε παρακαλώ να μου τα στείλεις σε τραπεζική επιταγή, γιατί οι κλέφτες στα ΕΛΤΑ μου έφαγαν 2.000 €.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου