20.1.12

ΤΖΟΥΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ - Δεν είμαι η Τσιτσιολίνα αλλά ..η Θάτσερ της Ελλάδας

Η Τζούλια θα επιλέξει τα στελέχη του κόμματός της σε αθηναϊκό ξενοδοχείο !!
Το είπε και το εννοεί η Τζούλια Αλεξανδράτου πως σκοπεύει να ασχοληθεί με την πολιτική και μάλιστα επιβεβαίωσε με νέες δηλώσεις της, τη πρόθεσή της να ιδρύσει και δικό της κόμμα, ενώ ανακοίνωσε πως θα κάνει σύντομα «κάστινγκ» για την επιλογή υποψήφιων βουλευτών σε κεντρικό αθηναϊκό ξενοδοχείο.
Με δηλώσεις της στο newsbomb η Τζούλια λέει πως δεν είναι μια Τσιτσιολίνα: «Όνειρό μου είναι να γίνω η Θάτσερ της Ελλάδας. Θα είμαι σκληρή και σοβαρή, όπως εκείνη. Εξάλλου η Τσιτσιολίνα εξελέγη βουλευτής, ενώ εγώ θα ιδρύσω κόμμα» και προσθέτει «Θα πάω στο Πρωτοδικείο και τον Άρειο Πάγο για να κατοχυρώσω νομικά το όνομα του κόμματός μου».
Σύμφωνα με πληροφορίες, θα ονομαστεί «Το κόμμα του έρωτα, των αγανακτισμένων και των οικολόγων» και θα έχει ως σήμα το πρόσωπό της, καθώς η Τζούλια Αλεξανδράτου δηλώνει αγανακτισμένη για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα, οικολόγος, αλλά και φιλόζωος.
Επίσης αναφέρει και τις προεκλογικές δεσμεύσεις της: «Θα ζητήσω να επιστραφούν οι 600 τόνοι χρυσού που εκλάπησαν από την Τράπεζα της Ελλάδας, να καταβληθούν οι γερμανικές πολεμικές αποζημιώσεις, να γίνει κάθαρση και να δικαστούν όσοι έφαγαν από τα πακέτα Ντελόρ και άλλες ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις, ενώ θα δώσω εντολή να γίνουν επενδύσεις όπου υπάρχει πετρέλαιο και φυσικό αέριο στην Ελλάδα. Αυτοί οι άνθρωποι (πολιτικοί) κατέστρεψαν τη χώρα οικονομικά, ηθικά και ψυχολογικά. Είμαι σίγουρη ότι θα μπω στη Βουλή και θα τα διορθώσω όλα αυτά».
Η δημιουργία νέου κόμματος από την Τζούλια Αλεξανδράτου έχει μπει στην τελική ευθεία, σύμφωνα με την ίδια και τους συνεργάτες της. Μάλιστα προκειμένου να συμμετάσχει στις επερχόμενες εκλογές, σύντομα θα ξεκινήσει τις διεργασίες για τον καταρτισμό του ψηφοδελτίου του κόμματος. «Ψάχνω νέους ανθρώπους μέχρι 30 ετών, που θα είναι μορφωμένοι και θα ενδιαφέρονται για την πολιτική. Θα επιλεχθούν αρχικά 300 άτομα και από αυτούς θα μείνουν οι 200, από τους οποίους θα καταρτιστεί το ψηφοδέλτιο. Αναζητώ ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα. Το κάστινγκ θα το κάνω εγώ σε γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου