Βγήκαν τα μαχαίρια για τους βαλτωμένους οδικούς άξονες καθώς οι διαρροές του υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών περί πιθανής ματαίωσης του Αξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε65)
προκάλεσε την αντίδραση του ομίλου ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ, που μαζί με τους
ισπανικούς κολοσσούς ACS και Ferrovial έχει αναλάβει την κατασκευή και
εκμετάλλευση του έργου.
Οι χθεσινές δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ Γ. Περιστέρη σύμφωνα με τις οποίες το Δημόσιο εμφανίζεται πρόθυμο να πληρώσει αποζημιώσεις μέχρι και ένα δισ. (τόσα θα διεκδικήσουν οι εργολήπτες και οι τράπεζες) με τη ματαίωση του Ε65, ενώ με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε να ολοκληρώσει το έργο, προκάλεσαν αμηχανία στον παριστάμενο υπουργό Ανάπτυξης και Υποδομών Κ. Χατζηδάκη. Οι επόμενες ημέρες θα είναι δύσκολες για τον κ. Χατζηδάκη καθώς εκτός από τον άξονα Κεντρικής Ελλάδος θα κριθεί και η τύχη των υπολοίπων τριών οδικών αξόνων που έχουν βαλτώσει από το Νοέμβριο του 2010: της Ιονίας Οδού, του τμήματος Μαλιακός – Κλειδί και του άξονα Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα («Ολυμπια Οδός»).
Ο Ευθ. Βιδάλης, ειδικός διαπραγματευτής της κυβέρνησης με τους εργολάβους και τις τράπεζες που συμμετέχουν στους τέσσερις οδικούς άξονες φαίνεται πως συμφωνεί με τη «θυσία» του Ε65 προκειμένου να καταστεί πιο ελκυστικό το τμήμα Μαλιακός – Κλειδί, την κατασκευή του οποίου έχει αναλάβει κοινοπραξία με επικεφαλής τη γερμανική Hochtief και τη συμμετοχή της γαλλικής Vinci και των ομίλων Ελλάκτωρ, J& P ΑΒΑΞ και ΑΕΓΕΚ.euro2day.gr
Οι χθεσινές δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ Γ. Περιστέρη σύμφωνα με τις οποίες το Δημόσιο εμφανίζεται πρόθυμο να πληρώσει αποζημιώσεις μέχρι και ένα δισ. (τόσα θα διεκδικήσουν οι εργολήπτες και οι τράπεζες) με τη ματαίωση του Ε65, ενώ με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε να ολοκληρώσει το έργο, προκάλεσαν αμηχανία στον παριστάμενο υπουργό Ανάπτυξης και Υποδομών Κ. Χατζηδάκη. Οι επόμενες ημέρες θα είναι δύσκολες για τον κ. Χατζηδάκη καθώς εκτός από τον άξονα Κεντρικής Ελλάδος θα κριθεί και η τύχη των υπολοίπων τριών οδικών αξόνων που έχουν βαλτώσει από το Νοέμβριο του 2010: της Ιονίας Οδού, του τμήματος Μαλιακός – Κλειδί και του άξονα Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα («Ολυμπια Οδός»).
Ο Ευθ. Βιδάλης, ειδικός διαπραγματευτής της κυβέρνησης με τους εργολάβους και τις τράπεζες που συμμετέχουν στους τέσσερις οδικούς άξονες φαίνεται πως συμφωνεί με τη «θυσία» του Ε65 προκειμένου να καταστεί πιο ελκυστικό το τμήμα Μαλιακός – Κλειδί, την κατασκευή του οποίου έχει αναλάβει κοινοπραξία με επικεφαλής τη γερμανική Hochtief και τη συμμετοχή της γαλλικής Vinci και των ομίλων Ελλάκτωρ, J& P ΑΒΑΞ και ΑΕΓΕΚ.euro2day.gr