7.2.13

Ποδοσφαιριστής εξάγει ελληνικό λάδι στη Βραζιλία!

Μέσα στο γήπεδο μαγεύει με τις επινοήσεις και τη δημιουργική φαντασία του. Βραζιλιάνος γαρ... Εκτός γηπέδων δραστηριοποιείται στον χώρο του εμπορίου συμβάλλοντας από τη μεριά του στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. 
Ο Βραζιλιάνος άσος του Ατρόμητου Εδουάρδο Μπρίτο, που την προηγούμενη Κυριακή άνοιξε με γκολ από το πρώτο λεπτό τον δρόμο για την κατάκτηση της μεγάλης νίκης της ομάδας του στο γήπεδο Γ. Καραϊσκάκης με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, έχει ιδρύσει μια εταιρεία εδώ και λίγους μήνες, η οποία προμηθεύεται ελληνικό λάδι και το εξάγει στην πατρίδα του.

«Την ιδέα την είχε ένας φίλος μου. Ξέρει καλά την αγορά του ελαιολάδου και μου πρότεινε να ιδρύσουμε μια εταιρεία και να εξάγουμε λάδι στη Βραζιλία» λέει στην «Espresso» ο Εδουάρδο Μπρίτο και συνεχίζει: «Εμείς οι ποδοσφαιριστές έχουμε ημερομηνία λήξης. Κάποια στιγμή η καριέρα μας τελειώνει και πρέπει να κοιτάξουμε τι θα κάνουμε την επόμενη μέρα. Εμένα αυτή η ιδέα μου άρεσε κι έτσι αποφασίσαμε να γίνουμε έμποροι λαδιού. Είμαστε τρεις άνθρωποι και ο καθένας βάζει τη γνώση του. Εγώ ξέρω καλά την αγορά στην πατρίδα μου και είναι πιο εύκολο να βρούμε συνεργάτες.

»Το ελληνικό παρθένο ελαιόλαδο είναι παγκοσμίως γνωστό και πραγματικά έχουμε πολύ μεγάλη ανταπόκριση στην πατρίδα μου. Μας ζητάνε να τους στείλουμε λάδι κι επειδή μεσολαβώ εγώ στις διαπραγματεύσεις, ξέρουν ότι το προϊόν θα είναι εξαιρετικό».

Ο Βραζιλιάνος αλλά πολιτογραφημένος Ελληνας ποδοσφαιριστής (έχει παντρευτεί τη Θεσσαλονικιά Αναστασία Καρπούζη κι έχει αποκτήσει μαζί της μια κορούλα) είναι ικανοποιημένος για έναν επιπλέον λόγο. Γιατί σε αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες για την Ελλάδα συμβάλλει από την πλευρά του στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας: 

 «Εμένα η δουλειά μου είναι ποδοσφαιριστής. Το εμπόριο λαδιού είναι μια άλλη πτυχή με φόντο το μέλλον. Ωστόσο χαίρομαι, γιατί μέσω της εταιρείας που έχουμε ιδρύσει βοηθάμε κι εμείς την ελληνική οικονομία. Νομίζω ότι το κράτος πρέπει να ενισχύσει και να παροτρύνει όσους θέλουν να πάρουν τέτοιες πρωτοβουλίες».
Espressonews

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου