9.1.14

Θ.Πετράκος - Έκλεισα τον κύκλο μου στην αυτοδιοίκηση !

"Έκλεισε ο 18ετής κύκλος δράσης μου στη δευτεροβάθμια Αυτοδιοίκηση"
Κλείνει το θέμα της υποψηφιότητάς του για την Περιφέρεια Πελοποννήσου ο Θανάσης Πετράκος. Σε δήλωσή του, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ διευκρίνισε ότι το σχετικό δημοσίευμα του "Έθνους" δεν έχει καμία βάση. 
"Οι υποψηφιότητες για τις περιφερειακές εκλογές θα συζητηθούν στα συλλογικά όργανα του ΣΥΡΙΖΑ και θα αποφασιστούν στην προσεχή συνεδρίαση την Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής" σημείωσε. 
"Σε ό,τι με αφορά, είναι γνωστό ότι παραιτήθηκα τον Ιούλιο του 2012 από τη θέση του Περιφερειακού Συμβούλου και του Επικεφαλής της Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου μετά την εκλογή μου ως βουλευτής Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ. Με την παραίτησή μου αυτή, όπως έχω δηλώσει κατ' επανάληψη, έκλεισε ο 18ετής κύκλος δράσης μου στη δευτεροβάθμια Αυτοδιοίκηση (νομαρχιακή και περιφερειακή)" υπογράμμισε.
Πηγη

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου