11.9.14

Η απάντηση του Γιώργου Κουλουρά στα δημοσιεύματα της Real News

Επιστολή μου στονΔιευθυντή της Real News για «άρθρο» της εφημερίδας που θίγει την προσωπικότητακαι την υπόληψη μου

Αξιότιμε κ. Διευθυντή,

 
Σας απευθύνω την παρούσα επιστολή επειδή πιστεύω ότι συμφωνείτε μαζί μου πως βάσει των αρχών δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, ο δημοσιογράφος οφείλει να θεωρεί ως πρώτιστο καθήκον την δημοσιοποίηση της αλήθειας, όπως αντίστοιχα και κάθε μέσο ενημέρωσης. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι, πάντως πρέπει να είναι, πυλώνας της Δημοκρατίας , ενημερώνοντας τον πολίτη με αντικειμενικότητα.
Προχθές μετά από τηλεφωνήματα φίλων μου, συναδέλφων μου, πρώην συμφοιτητών μου από όλη τη χώρα διαπίστωσα έκπληκτος ότι στην κυριακάτικη έκδοσή σας της RealNews καθώς και στην ηλεκτρονική έκδοση Real.gr δημοσιεύτηκε άρθρο με τίτλο «Ποιοι αποδοκίμασαν τον Βενιζέλο» που συνοδευόταν από φωτογραφίες. Σε μια από αυτές τις φωτογραφίες επισημαίνεται με κύκλο τοποθετημένο από την εφημερίδα και προφανέστατα με υπόδειξη της συντάκτη δημοσιογράφου το πρόσωπό μου. Ο υπότιτλος της συγκεκριμένης φωτογραφίας είναι ο εξής : «Ο Γ. Κουλουράς (φωτ.1) ήταν στην ομάδα υποστήριξης του Παπανδρέου στην Χαριλάου Τρικούπη».

Κύριε Διευθυντή,
η δημοσίευση της συγκεκριμένης φωτογραφίας από τα εγκαίνια της Έκθεσης με τίτλο «Από τον Ανένδοτο στην Αλλαγή», στο Ζάππειο την 1/9/2014 στην οποία έχετε κυκλωμένο το πρόσωπό μου, είναι απολύτως σαφές ότι μόνο σε καθοδηγούμενη στοχοποίηση μου οδηγεί και όχι στην αντικειμενική πληροφόρηση του αναγνωστικού σας κοινού.
Σαν να ήμουν καταζητούμενος ή σαν να είχα διαπράξει κάτι φοβερό , για το οποίο εφιστάται η προσοχή του κοινού και η επικέντρωση της προσοχής του ! Μπορείτε να αιτιολογήσετε ως έγκριτη εφημερίδα την προκλητική στοχοποίησή μου με την μέθοδο της θέσεως σε κύκλο του προσώπου μου, όπως αντίστοιχα έχετε δημοσιεύσει σε προηγούμενα άρθρα σας σε περιπτώσεις ληστειών και άλλων ειδεχθών κακουργημάτων ;
Θα σας παρακαλούσα επίσης να εξηγήσετε στους αναγνώστες σας πως από την φωτογραφία που δημοσιεύσατε προκύπτει και τεκμηριώνεται ο τίτλος του «άρθρου» σας ;
Ισχυρίζεστε ότι όλος αυτός ο κόσμος που παραβρέθηκε στα εγκαίνια της έκθεσης του Ιδρύματος Α. Παπανδρέου επί ευκαιρία της συμπλήρωσης 40 χρόνων από την ίδρυση του κινήματος, ήταν όλοι εγκάθετοι και κλακαδόροι;
Ισχυρίζεστε ότι το σύνθημα που φώναξαν χιλιάδες θεατές , μέσα κι έξω από την αίθουσα του Ζαππείου, «Γιώργο γερά, Να φύγει η Δεξιά» ήταν σύνθημα αποδοκιμασίας στον κ. Βενιζέλο ;
Γνωρίζω ότι η λαϊκή σοφία από αιώνες διαπίστωσε ότι «Όποιος έχει τη μύγα , μυγιάζεται». Αυτό όμως αφορά τις μύγες και αυτόν που μυγιάζεται ! Εάν η καλή δημοσιογράφος της Realnews και η Γραμματεία του ΠΑΣΟΚ (που υιοθέτησε και κοινοποίησε το κείμενο με την απαράδεκτη και προσβλητική για εμένα στοχοποίησή μου στην φωτογραφία που το συνόδευε) θεωρούν ότι η φράση-σύνθημα «Να φύγει η Δεξιά», που προαναφέρθηκε, συνιστά αποδοκιμασία για τον κ. Ευάγγελο Βενιζέλο ας το γράψουν , ως έχουν καθήκον αληθείας και αντικειμενικής ενημέρωσης των πολιτών.

Γιατί δεν επικοινωνήσατε μαζί μου για να διασταυρώσετε τις πληροφορίες σας, με αποτέλεσμα σήμερα να θίγεται η προσωπικότητα μου και η υπόληψη μου.
Αξιότιμε κ. Διευθυντή, επειδή τίθεται ζήτημα αποκατάστασης μου με διορθωτική δημοσίευση στο ίδιο χώρο της εφημερίδας σας , υπογραμμίζω ως τελευταίο αλλά καθόλου μικρότερης σημασίας πως θεωρώ αναληθέστατο και ατυχές το γεγονός της ταύτισης του ονόματος μου με συγκεκριμένη θέση και ιδιότητα στην Χαριλάου Τρικούπη. Τι ήθελε με τον υπότιτλο να γνωστοποιήσει στους αναγνώστες της η εφημερίδα (και στις δύο μορφές της , έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση) προσδίδοντάς μου τον τίτλο «Ο Γ. Κουλουράς ήταν στην ομάδα υποστήριξης του Γ. Παπανδρέου στην Χαριλάου Τρικούπη» ;
Είναι σαφέστατο ότι στα εγκαίνια της έκθεσης του Ιδρύματος Ανδρέα Παπανδρέου στο Ζάππειο παραβρέθηκαν πολίτες για να τιμήσουν δημοκρατικούς αγώνες από τον Ανένδοτο Αγώνα κατά της Δεξιάς και των Αποστατών μέχρι τους αγώνες για την Αλλαγή. Ήμασταν πολίτες που τιμούμε και τους αγώνες αυτούς και τους ηγέτες αυτών των αγώνων, τον Γέρο της Δημοκρατίας και τον Πρωθυπουργό της Αλλαγής και βέβαια όλους τους ανώνυμους και επώνυμους πολίτες που πήραν μέρος σε αυτούς τους αγώνες. 
Εκτός λοιπόν από την προκλητική στοχοποίησή μου, με τρόπο προσβλητικό, μπορούν να πληροφορηθούν οι αναγνώστες της εφημερίδας σας για ποιο λόγο δημοσιεύτηκε η φωτογραφία με την κύκλωση του προσώπου μου ; Υπονοείτε ότι διέπραξα κάποιο αδίκημα ; Η ιδιότητα ως πρώην μέλους της ΠΑΣΠ στο Πολιτικό Τμήμα της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ από το οποίο απεφοίτησα είναι άραγε αξιόμεμπτη πράξη ; Η ποινή για αυτήν θεωρείται ότι είναι η δημόσια διαπόμπευση ; Με δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των παρευρεθέντων στα εγκαίνια της έκθεσης ήταν πολίτες με φιλική διάθεση προς τον Γέρο της Δημοκρατίας, προς τον Ανδρέα και προς τον Γιώργο Παπανδρέου , μπορείτε να αιτιολογήσετε την κύκλωση του προσώπου μου στη φωτογραφία που συνοδεύει το κείμενό σας ; Υπονοείτε κάποια οικονομική ή υπαλληλική σχέση ; Ποιο το μήνυμα προς τους αναγνώστες ;

Εν κατακλείδι για την ενημέρωση των αναγνωστών σας και με ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου, σας κάνω γνωστό ότι είμαι ένα από τα πέντε παιδιά μονογονεϊκής οικογένειας από την ορεινή Αρκαδία, τελείωσα με στερήσεις το Πολιτικό της Νομικής, εργάστηκα περιοδικώς ως πολιτικός επιστήμονας και δημοσιογράφος, και σήμερα είμαι ένας από το 1,5 εκατομμύριο ανέργων. Καταθέτω τα προσωπικά μου στοιχεία για να αντιληφθούν οι αναγνώστες σας ποιόν επιλέξατε , ή ποιόν σας υπέδειξαν, να στοχοποιήσετε !
Ως άνεργος επιστήμονας, δεν έχω κανένα λόγο να είμαι υπερασπιστής των πολιτικών ύφεσης που επιβάλλουν στην Ευρώπη η κ.κ. Μέρκελ και Σόιμπλε, πολιτικές που μόλις προχτές κατήγγειλε ο Γάλλος Υπουργός Οικονομικών Μοντεμπούρ οδηγώντας σε παραίτηση το σύνολο της κυβέρνησης.

Ελπίζοντας στην δημοσίευση της παρούσης επιστολής ,καθώς επίσης και στην ανακάλεση των ισχυρισμών προς το πρόσωπο μου από την ιστοσελίδα σας. 
Σας ευχαριστώ,

Γιώργος Κουλουράς 
Άνεργος – Πολιτικός Επιστήμονας – Γιός πολύτεκνης μονογονεϊκής
οικογένειας

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου