20.12.15

Ελληνίδα τραγουδίστρια μιλάει για την μάχη της με την νευρική ανορεξία

Για τα διατροφικά προβλήματα που είχε την περίοδο που έκανε τα πρώτα της βήματα στο τραγούδι, μίλησε η Ελευθερία Ελευθερίου στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου!

«Ήμουν ένα βήμα πριν την νευρική ανορεξία. Ζύγιζα 43 κιλά και αυτή τη στιγμή είμαι στα 57. Ήθελα να είμαι αδύνατη λόγω της δουλειάς. Ένα διάστημα δεν προλάβαινα να γυμναστώ οπότε είχα πει πως δεν θα τρώω για να μην παχύνω. Εντωμεταξύ ήμουν αρκετά αδύνατη και κανονικά δεν θα έπρεπε να ζορίζω τον εαυτό μου και να του απαγορεύω τροφές που έπρεπε να  τρώω» είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια και συμπλήρωσε:

«Ήμουν πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου. Πολέμησα το σώμα μου, πολέμησα την ίδια την Ελευθερία, πολέμησα κάτι που έπρεπε να το αγαπάω. Το μυστικό είναι να αγαπάς το σώμα σου έτσι όπως είναι».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου