ΜΗΚΟΥΣ 57 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ !!!
Το μεγαλύτερο και βαθύτερο τούνελ του κόσμου εγκαινιάστηκε στην Ελβετία, μετά από περίπου δύο χρόνια εργασιών.
Ο Πρόεδρος της Ελβετικής Συνομοσπονδίας Γιόχαν Σνάιντερ-Άμαν, η Γερμανίδα καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, ο Ιταλός πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι και ο νέος καγκελάριος της Αυστρίας Κρίστιαν Κερν ταξίδεψαν με την αμαξοστοιχία "Gottardo 2016" που εγκαινίασε την νέα αυτή σύνδεση.
Η 57 χιλιομέτρων σήραγγα San Gottardo θα παρέχει μια υψηλών ταχυτήτων σιδηροδρομική σύνδεση της Βόρειας με τη Νότια Ευρώπη, διασχίζοντας την καρδιά των Ελβετικών Αλπεων και ξεπερνά σε μήκος την 53,9 χιλιομέτρων σιδηροδρομική γραμμή Σεικάν στην Ιαπωνία
Αγαθά
που μέχρι στιγμής μεταφέρονταν με εκατομμύρια φορτηγά κάθε χρόνο, τώρα
θα μεταφέρονται με τρένα που θα διασχίζουν τη σήραγγα, δημιουργώντας
έναν εμπορικό άξονα μεταξύ Ρότερνταμ και Γένοβας.
Παρόντες στην τελετή είναι η καγκελάριος της Γερμανίας Αγγελα Μέρκελ, ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ και ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Ματέο Ρέντσι οι οποίοι θα επιβιβαστούν σε τρένο που θα τους μεταφέρει από το Ερστφελντ, στο βόρειο άκρο της σήραγγας, στο Τιτσίνο της νότιας Ελβετίας.
Οι εργασίες διήρκεσαν 17 χρόνια. Εντάσσεται στη νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα διασχίζει τις Άλπεις, με στρατηγικό στόχο την αύξηση της χρήσης του σιδηροδρόμου και την αποσυμφόρηση των οδικών αρτηριών στη μεταφορά προϊόντων στον άξονα Ρήνου-Αλπεων που ξεκινά από το Ρότερνταμ και καταλήγει στη Γένοβα.
Η διάνοιξη της σήραγγας κόστισε 12,2 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (10,9 δισ. ευρώ). Δίνει τη δυνατότητα ημερήσιας κυκλοφορίας 260 εμπορευματικών αμαξοστοιχιών, με ωριαία ταχύτητα 100 χλμ., και 65 επιβατηγών τρένων, με ταχύτητα μέχρι και 200 χλμ./ώρα.
Το μεγαλύτερο και βαθύτερο τούνελ του κόσμου εγκαινιάστηκε στην Ελβετία, μετά από περίπου δύο χρόνια εργασιών.
Ο Πρόεδρος της Ελβετικής Συνομοσπονδίας Γιόχαν Σνάιντερ-Άμαν, η Γερμανίδα καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, ο Ιταλός πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι και ο νέος καγκελάριος της Αυστρίας Κρίστιαν Κερν ταξίδεψαν με την αμαξοστοιχία "Gottardo 2016" που εγκαινίασε την νέα αυτή σύνδεση.
Η 57 χιλιομέτρων σήραγγα San Gottardo θα παρέχει μια υψηλών ταχυτήτων σιδηροδρομική σύνδεση της Βόρειας με τη Νότια Ευρώπη, διασχίζοντας την καρδιά των Ελβετικών Αλπεων και ξεπερνά σε μήκος την 53,9 χιλιομέτρων σιδηροδρομική γραμμή Σεικάν στην Ιαπωνία
Παρόντες στην τελετή είναι η καγκελάριος της Γερμανίας Αγγελα Μέρκελ, ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ και ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Ματέο Ρέντσι οι οποίοι θα επιβιβαστούν σε τρένο που θα τους μεταφέρει από το Ερστφελντ, στο βόρειο άκρο της σήραγγας, στο Τιτσίνο της νότιας Ελβετίας.
Οι εργασίες διήρκεσαν 17 χρόνια. Εντάσσεται στη νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα διασχίζει τις Άλπεις, με στρατηγικό στόχο την αύξηση της χρήσης του σιδηροδρόμου και την αποσυμφόρηση των οδικών αρτηριών στη μεταφορά προϊόντων στον άξονα Ρήνου-Αλπεων που ξεκινά από το Ρότερνταμ και καταλήγει στη Γένοβα.
Η διάνοιξη της σήραγγας κόστισε 12,2 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (10,9 δισ. ευρώ). Δίνει τη δυνατότητα ημερήσιας κυκλοφορίας 260 εμπορευματικών αμαξοστοιχιών, με ωριαία ταχύτητα 100 χλμ., και 65 επιβατηγών τρένων, με ταχύτητα μέχρι και 200 χλμ./ώρα.