21.10.17

Ποιος δολοφόνησε τη Δώρα Ζέμπερη; Έγκλημα πάθους; Που στρέφονται οι έρευνες

Θλίψη, οργή και αναπάντητα ερωτηματικάα σχετικά με το ποιος δολοφόνησε την άτυχη 32χρονη εφοριακό Δώρα Ζέμπερη που δολοφονήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στο Β' Νεκροταφείο Αθηνών
Οι αρχές έχουν στραφεί στο φιλικό περιβάλλον και τις  προσωπικές σχέσεις της 32χρονης.
Χθες, στο Β’ Νεκροταφείο Αθηνών, τον χώρο όπου δολοφονήθηκε, κηδεύτηκε η άτυχη 32χρονη εφοριακός. Η 32χρονη επισκεπτόταν συχνά το νεκροταφείο, όπου έχει κηδευτεί και ένας στενός της φίλος που έφυγε πρόσφατα από τη ζωή. Φίλοι και συγγενείς κατέφτασαν στο νεκροταφείο για να πουν ένα τελευταίο αντίο στην κοπέλα που έφυγε από τη ζωή. Η θλίψη και ο πόνος τεράστιος για τους ανθρώπους της Δώρας που θρηνούν τον πρόωρο και τραγικό θάνατό της.
Οι 14 μαχαιριές που δέχτηκε το θύμα οδηγεί τους ειδικούς στην εκτίμηση αυτή. «Μιλάμε καθαρά για ένα έγκλημα μίσους, φοβερού μίσους και ενδεχομένως φοβερού πάθους», δήλωσε ο Θ. Κατερινόπουλος, απόστρατος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ., στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha. «Αποκλείεται κατά τη δική μου εκτίμηση το έγκλημα της ληστείας».
Για τον ψυχίατρο-ψυχοθεραπευτή Δ. Παπαδημητριάδη, «όταν έχουμε ένα έγκλημα με μένος, όταν έχουμε τόσες πολλές μαχαιριές και ειδικά όταν αυτές ξεκινούν πισώπλατα, σίγουρα συζητάμε για ένα έγκλημα εκδίκησης».
Μετά την κηδεία της 32χρονης, ο πατέρας της δήλωσε στους δημοσιογράφους: «Θέλω να βρουν τον φονιά. Τίποτα άλλο. Είμαι χάλια. Δεν έχω μάθει τίποτα. Εγώ πιστεύω ότι δεν μπορεί το παιδί να είχε μία σχέση και επειδή χωρίσανε, ήταν μορφωμένο παιδί, να σκότωσε το παιδί. Εγώ περιμένω ότι είναι κάτι από τη δουλειά της».
Ο ίδιος κλήθηκε να σχολιάσει και τα αρνητικά σχόλια που ακούστηκαν από την οικογένεια για το πρόσωπό του, σημειώνοντας: «Η γυναίκα μου φταίει για όλα. Αν ήμουν εγώ στο σπίτι, αυτό δεν θα γινόταν. Έλεγχα τα παιδιά πάντα πού ήταν. Είχα τον τρόπο μου και μπορούσα να τα ελέγχω. Η Δώρα αν έγινε κάτι, αυτή που ήταν, ήταν από μένα. Δούλεψα σκληρά για τα παιδιά αυτά, μέρα νύχτα και τα μεγάλωσα».
Η αδελφή της φέρεται να έγραψε ορισμένα πολύ σκληρά λόγια εναντίον του πατέρα της, τα ξημερώματα της Παρασκευής, λίγο πριν το τελευταίο αντίο στην αδελφή της. Η αδελφή της δολοφονημένης ξέσπασε μετά τις πρώτες δηλώσεις του πατέρα της για τον χαμό της κόρης του.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου